Вже не модно? Світові продажі планшетів в 2015 році впали на 10%
Світові поставки планшетів за минулий рік склали 224, 3 млн пристроїв, скоротившись на 8%, говориться в дослідженні аналітичної фірми Strategy Analytics. IDC оцінює продажі планшетів в 206,8 млн пристроїв, що на 10% менше ніж у 2014 році.
За даними обох компаній, лідером продажів залишається Apple. Згідно аналітикам IDC, продажі iPad в річному вимірі знизилися на 24,8%. Але компанії вдалося скоротити падіння виручки завдяки фокусуванні на більш дорогому iPad Pro. Strategy Analytics, навпаки, зазначає, що модель не виправдала очікувань з продажу в IV кварталі 2015 року.
На друге місце аналітики обох компаній поставили Samsung, продажі якого впали в порівнянні з минулим роком на 18%. За версією IDC, третє місце посів Amazon завдяки планшету Amazon Fire вартістю $ 50. Strategy Analytics віддає третє місце Lenovo, яка теж фокусується на бюджетних пристроях.
У звіті IDC говориться, що сьогодні покупці звертають увагу не стільки на ціну, як на можливість планшета замінити ПК.
“Одна з причин, чому пристрої-трансформери 2-в-1 ростуть так швидко, – в тому, що користувачі бачать в них заміну ПК. Apple продала більше двох мільйонів iPad Pro. Microsoft – 1,6 млн планшетів Surface, більшість з яких склала преміальна модель Surface Pro, а не дешевий Surface 3. Дивлячись на ці результати, стає зрозуміло, що ціна – не головний фактор у придбанні планшета “, – стверджує директор з досліджень ринку планшетів IDC Жан Філіп Бушар.
IDC відзначає, що поки ринок звичайних планшетів падає на 21%, пристрої-трансформери починаючи з четвертого кварталу 2014 виросли в два рази. Strategy Analytics стверджують, що поставки трансформерів 2-в-1 в 2015 році зросли на 379%.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною