Українські розробники ведуть переговори з інвесторами про залучення $ 2 млн для розвитку нової арт-соцмережі ODA
Українські розробники створили соціальну арт-мережу One Day Auction (ODA) і ведуть переговори про залучення в цей проект $ 2 млн, повідомляється в прес-релізі мережі.
Додаток працює з усіма видами мобільних платформ, включаючи Web. Він є безкоштовним для всіх його користувачів. Початкові інвестиції в проект склали $ 200 тис.
“Зараз ми ведемо переговори з великими світовими компаніями, які дуже зацікавлені в подальших інвестиціях в наш продукт у розмірі $2 млн”, – цитується в повідомленні CEO One Day Auction Ольга Нікітова.
У прес-релізі наголошується, що ODA – це поєднання Instagram і відомих майданчиків з продажу предметів мистецтва онлайн – Paddle8, ArtNet, Artsy, Saatchi Online, однак з елементами соціальної мережі.
Контент додатку оновлюється щодня. Нова соціальна арт-мережа дозволяє користувачам “лайкати”, коментувати, продавати, купувати, читати про художників, скульпторів, галереях, аукціонних будинках. Ціновий діапазон на ODA – від $ 50 до $ 10 тис.
“У найближчі півроку-рік ми розширимо асортимент всім, що можна колекціонувати – від предметів декоративно-прикладного мистецтва і живопису до раритетних автомобілів і колекційних вин”, – зазначив провідний розробник ODA Владислав Янчевський.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною