Дохід від продажу комп'ютерних ігор в Україні за підсумками 2015 досягне $143,6 млн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дохід від продажу комп'ютерних ігор в Україні за підсумками 2015 досягне $143,6 млн

Фондовий ринок
590
Світовий ринок відеоігор продовжує набирати обертів, хоча темпи зростання за останні роки трохи знизилися, свідчать дані компанії Kreston GCG. За прогнозами, в 2015 році ринок виросте на 10% до $91,5 млрд, з них третина ($30,1 млрд) припаде на мобільні ігри. В Україні за підсумками 2015 року дохід від продажу комп’ютерних ігор досягне $ 143, 6млн, забезпечивши країні 45 місце у світовому рейтингу. Роком раніше наша країна займала 40 місце у світовому рейтингу з показником $ 118, 6 млн.
Лідером серед країн, в яких ігрова індустрія приносить найвищі доходи, очікувано стане Китай. У цій країні налічується 740 млн інтернет-користувачів, а дохід від продажу ігр перевищить $22,2 млрд. Друге і третє місце розділять між собою США ($21,96 млрд) і Японія ($ 12,3 млрд).
До кінця 2015 року за рівнем доходу на одного інтернет-користувача світовими лідерами стануть Японія ($106,3/рік), Південна Корея ($ 96,4/рік) і США ($76,6/рік). Українське інтернет-спільнота з 20400000 користувачів витратить на відеоігри в середньому всього $7 на людину, збільшивши показник 2014 на $ 1.
Серед країн Східної Європи найбільше зростання в продажах за підсумками 2015 очікується в Польщі (46%), Україна (21%) і Румунії (18%). Партнер Kreston GCG Олег Кузнєцов відзначив, що український ринок відеоігор є одним з найперспективніших в Східній Європі з очікуванням збільшення частки платних ігор в завантаженнях.
Керуючий партнер Kreston GCG Сергій Атамась припустив, що світовий ринок ігор в 2018 року зросте до $111, 3 млрд. За його словами, на зростання ринку вплинуть наступні тренди:
1. Збільшення кількості користувачів смартфонів і планшетів.
2. Подальше розширення інтернет-покриття.
3. Збільшення кількості гравців і платників за ігри.
4. Зміна моделі монетизації: перехід від платних ігор до ігор з прихованими платежами.
5. Проникнення в соціальні мережі, пошук нової аудиторії.
6. Менша використання стратегій копіювання. Розробка не аналогів успішних ігор, а нових унікальних концепцій.
7. Збільшення часу, проведеного за іграми.
8. Збільшення обсягу реклами в ігрових додатках.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас