У співтовариствах і публічних сторінках «ВКонтакте» з'явилися повідомлення і діалоги — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У співтовариствах і публічних сторінках «ВКонтакте» з'явилися повідомлення і діалоги

Технології&Авто
621
Відтепер абоненти найпопулярнішої в Україні соціальної мережі «ВКонтакте» зможуть безпосередньо спілкуватися з адміністраторами сторінок. Для цього компанія запустила у спільнотах звичні для користувачів повідомлення і діалоги, які перед цим якийсь час тестували.
Включити новий сервіс в своїй групі або публічній сторінці можна в управлінні спільнотою. Кнопка для відправки повідомлення з’явиться під аватаром спільноти. Надіслати повідомлення користувачі зможуть не тільки в десктопній, а й мобільній версії сайту, а також у всіх офіційних клієнтах соцмережі для смартфонів. До слова, під час тестування сервісу половина повідомлень співтовариствам були відправлені саме з мобільних пристроїв, повідомили представники компанії.
Сервіс покликаний поліпшити взаємодію між компаніями та користувачами: наприклад, ви можете забронювати столик в ресторані, проконсультуватися щодо покупки автомобіля, замовити їжу на будинок і дізнатися, чи є сподобався вам товар в наявності, написавши повідомлення в групу компанії замість того, щоб дзвонити по гарячій лінії і чекати з’єднання з оператором під дратівливу мелодію. Розважальні та інформаційні спільноти теж можуть придумати, як використовувати нові можливості, наприклад, зв’язуватися з переможцями конкурсів, спілкуватися з рекламодавцями, збирати відгуки про контенті і просто ближче дізнаватися свою аудиторію.
Деякі українські спільноти вже протестували повідомлення. Наприклад, компанія «Алло» підключила сервіс в тестовому режимі 3 листопада. «При форматі« Написати повідомлення спільноті »на 20% збільшилася кількість повідомлень щодо звернень до менеджера в контактах групи. Зараз через цю кнопку відправляється 75% запитів (без обліку записів на стіні групи і спеціального додатку) », – розповів Денис Мазур, маркетолог компанії « Алло ».
У десктопній версії сайту у вікні написання повідомлення користувач побачить приблизний час очікування відповіді, яке вираховується автоматично на основі того, як швидко адміністратори відповідали раніше. У перші дні після включення повідомлень в співтоваристві цього показника може не бути. Якщо ж у вашому улюбленому співтоваристві немає кнопки для відправки повідомлення, значить адміністратори вирішили поки не підключати сервіс.
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас