Інтернет-магазини почнуть використовувати штучний інтелект
У найближчому майбутньому інтернет-магазини зможуть удосконалити систему пошуку товарів за допомогою штучного інтелекту.
Американський рітейлер Shoes.com вже співпрацює з фахівцями Sentient Technologies Holdings Ltd з метою запропонувати користувачам новий пошукової алгоритм.
Вже з наступного тижня на сайті з’явиться новий критерій пошуку – «візуальний фільтр». Штучний інтелект спробує визначити переваги користувачів досліджуючи їх поведінку.
У візуальному фільтрі покупцеві запропонують із серії зображень взуття вибрати те, яке подобається йому більше за інших. На основі цього вибору робот підбере нові моделі, які відповідають смаку клієнта.
Якщо покупець натисне на черевики зі шнурками, програма підбере йому інші моделі на шнурівці схожого кольору. При цьому покупцеві не потрібно вручну виставляти характеристики зовнішнього вигляду взуття.
Керівництво shoes.com сподівається, що ця опція зробить процедуру вибору товару швидше.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною