Україна піднялася в рейтингу національних брендів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Україна піднялася в рейтингу національних брендів

Казна та Політика
640
Україна за рік піднялася з 48 на 46 місце (з 50) у рейтингу національних брендів Anholt-GfK Nation Brands Index (NBI), повідомляє міжнародна дослідницька компанія GfK.
Згідно з повідомленням, Україна в 2015 році обігнала Катар і Кенію, піднявшись у рейтингу NBI на дві позиції. У той же час РФ піднялася на три позиції – до 22-го місця, залишивши позаду Китай, Сінгапур і Аргентину.
“Ці зміни – наслідок уповільнення темпів українсько-російського конфлікту. Показники у сфері державного управління обох країн продемонстрували найбільше зростання (порівняно з іншими показниками – ред.), також покращився сприйняття країн у сфері міжнародної безпеки”, – йдеться в повідомленні.
GfK зазначає, що ослаблення конфліктної ситуації на сході України відбилося і на сприйнятті національних брендів інших країн регіону: Чеська Республіка в 2015 році піднялася на дві позиції в рейтингу NBI, зайнявши 28-е місце і відтіснивши Угорщину на 29-е місце.
У той же час позиція Польщі в рейтингу залишилася незмінною – країна як і раніше займає 26-е місце з 50. Туреччина здала дві позиції Таїланду і Тайваню і опустилася на 34-е місце, а Греція, за даними компанії, продемонструвала погіршення у всіх складових індексу і опинилася на 21-й позиції, поступившись 20-е місце Бразилії.
Згідно з даними GfK, десятку країн-лідерів рейтингу NBI в 2015 році очолили США, витіснивши Німеччину з першої на другу позицію. Решта країн першої десятки не змінили своїх позицій з 2014 року: Великобританія залишилася на 3-му місці, Франція – на 4-му, Канада – на 5-му. Замикають десятку Японія, Італія, Швейцарія, Австралія і Швеція, знявши 6-10-е місця відповідно.
“Незважаючи на видиме лідерство Німеччини серед країн Європи, вона відкотилася назад на 2-е місце в рейтингу, що у багато було викликано втратою тих поліпшень, які вона продемонструвала у попередньому році. Німеччина послабила показники у сфері державного управління (яка зачіпає як внутрішні, так і зовнішні аспекти) після демонстрації своєї позиції щодо проблем в Європі, таких як імміграція та економічні труднощі країн Єврозони “, – цитується в повідомленні розробник індексу NBI професор Саймон Анхольт.
Щорічний рейтинг національних брендів Anholt-GfK Nation Brands Index оцінює сприйняття населенням розвинених країн і країн національних брендів 50 країн світу, що беруть участь у рейтингу. При цьому враховуються показники країн-учасників у сферах експорту, державного управління, культури, населення, туризму, імміграції та інвестицій. У 2015 році в дослідженні брали участь 20,34 тис. осіб з 20 розвинених країн світу.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас