Ціни на відпочинок у Єгипті досягли дна, - ЗМІ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ціни на відпочинок у Єгипті досягли дна, - ЗМІ

Особисті фінанси
4157
Українські мандрівники не поспішають бронювати тури на популярні єгипетські курорти Шарм-ель-Шейх і Хургаду.
З початку вересня по початок листопада продано приблизно на 20% менше путівок в порівнянні з тим же періодом минулого року, передають Коментарі з посиланням на «112.ua».
Щоб привернути увагу мандрівників, тепер оператори змушені демпінгувати і пропонувати поїздки за ціною нижче собівартості. Остаточно «добила» ринок катастрофа російського літака.
В результаті 14 листопада можна на тиждень відправитися в п’ятизірковий готель Сфінкс Аквапарк Beach Resort в Хургаді за 11,8 тис. грн за двох. У ціну включений переліт і харчування по системі все включено. за 15,7 тис. грн за двох – «повний пакет» відпочинку в Табі, в п’ятизірковому готелі Sofitel Taba Heights. В іншій період вартість відпочинку в цих же готелях обійдеться в середньому в два з половиною рази дорожче.
Але навіть низькі ціни не приваблюють мандрівників. За визнанням керівника великої туристичної компанії, який побажав залишитися неназваним, тільки одиничні клієнти готові купувати путівки навіть за дуже низькими цінами. «Продавати тури і заповнювати літаки зараз дуже складно», – повідомив він.
За оцінкою директора Центру туристичної інформації Володимир Царука, цієї осені продажі турів скоротилися в середньому на 15-20% в порівнянні з таким же непростим для турбізнесу минулим роком. «Знижувати ціни на тури вже нікуди: багато операторів працюють у збиток», – підкреслює він.
Наприклад, тільки собівартість перельоту в обидві сторони на єгипетські курорти становить 300 дол. з людини, тоді як за ці гроші зараз пропонується весь тижневий тур.
Тепер туроператори будуть змушені реагувати на сформовану ситуацію і вживати заходів щодо скорочення збитків, пояснює Царук. Зараз ринок працює таким чином: великі туроператори пропонують поїздки в Єгипет – замовляють чартери, погоджують з авіакомпанією розклад, а також бронюють готелі. Якщо оператори неправильно спрогнозували майбутній попит і не змогли розпродати путівки, то саме вони і несуть збитки.
За матеріалами:
Коментарі
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас