Електромобільний "бум": В Україні зростає ввезення електромобілів, що побували в ДТП — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Електромобільний "бум": В Україні зростає ввезення електромобілів, що побували в ДТП

Особисті фінанси
6354
Приріст ринку електромобілів цього року б’є всі рекорди, причому основні продажі припадають на сегмент старих машин. За дев’ять місяців 2015 на українському ринку було продано 78 нових електрокарів, тоді як за аналогічний період минулого року вдалося реалізувати всього 19 машин на електротязі.
Таким чином, приріст склав 457%.
Проте куди більше до нас ввозиться старих електромобілів, які потім продаються неофіційними дилерами. За даними Державної фіскальної служби, за дев’ять місяців 2015 на митну територію України ввезено 360 старих Nissan Leaf і майже півсотні “беушних” Tesla Model S.
Такий ажіотаж пояснимо, по-перше, тим, що ні Nissan Leaf, ні статусна Tesla Model S до нас офіційно не поставляються. По-друге, старі електрокари приваблюють покупців більш низькою ціною. Приміром, хетчбек Nissan Leaf випуску 2014 можна купити за 17-20 тис. доларів залежно від пробігу.
Однак покупка “беушного” електрокара в майбутньому може обернутися великими проблемами, адже, як виявилось, левова частина Nissan Leaf і навіть Tesla Model S ввозяться в Україну в стані “після ДТП”, а потім відновлюються місцевими “кулібіними”. Причому в деяких випадках такі машини при подальшому перепродажі видають за нові.
“Розвиток інфраструктури та поява більш дешевих, в більшості своїй старих електромобілів із США і Європи зумовлює зростання реєстрацій. Однак більша частина автомобілів, які реєструються як нові, насправді є купленими б.у. або відновленими в Україні автомобілями після ДТП. Що й забезпечує низьку вартість “, – пояснює Сергій Байдачний, заступник директора департаменту продажів компанії “Ніко” , офіційного імпортера Mitsubishi в Україні.
Всю глибину проблеми вдалося розкрити телевізійному проекту “Наші гроші”. Як вдалося з’ясувати у фіскальній службі, багато Nissan Leaf, що ввезені до нас, прибули із США і мають дефекти батареї, яка вимагає повної заміни. Більше того, серед ввезених машин виявилося чимало битих примірників і “утоплеників”. “Наші гроші” опублікували повний список ввезених машин із зазначенням VIN-номерів. Ось лише деякі з несправностей, з якими ввозилися в Україну ці машини: “в неробочому стані”, “з непрацюючим електродвигуном”, “з неробочим одометром” …. Причому заявлена митна вартість багатьох машин становить копійки – 12-50 тис. гривень.
Аналогічно справи йдуть і з уживаними електромобілями Tesla Model S, повний список яких також опублікували “Наші гроші”. Серед ввезених – чимало побували в ДТП: “пошкоджено або підлягає заміні: бампер передній, ліва і права блок фара, підсилювач бампера, грати радіатора”.
Після відновлення гаражними майстернями ймовірність швидкої повторної поломки такої “бум” -машини надзвичайно велика, а можливість кваліфікованого ремонту прагне до нуля. У цьому зв’язку варто згадати історію українського бізнесмена Геннадія Балашова, який не так давно придбав відновлений після ДТП електромобіль Tesla Model S, але незабаром зіткнувся з неможливістю ремонту машини в офіційних дилерів Tesla.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас