Google тестує контекстну рекламу на оффлайн-білбордах, яка враховує погоду і новини — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Google тестує контекстну рекламу на оффлайн-білбордах, яка враховує погоду і новини

Рекламний ринок
199
Пошуковий гігант Google пробує нову технологію рекламних білбордів, інформація на яких базується на системі контекстної реклами DoubleClick. Тестова кампанія вже запущена в Лондоні. Білборди реагують на новини, зміни погоди, результати спортивних змагань і, залежно від цього, підлаштовують відображуваний контент.
На даний момент Google купив певну кількість рекламних площин по Лондону, розміщених в транспорті, центрі міста і вздовж дороги. На них поки що рекламуються продукти самого Google. Це робиться для того, щоб визначити, яким брендам і в яких умовах буде вигідніше розміщувати свою рекламу за технологією пошуковика.
Google – не перші, хто придумав «оживити» офлайн-рекламу. До них цим займалися такі компанії як Xaxis, Rubicon Project, and TubeMogul. Однак домінуюче положення системи DoubleClick на ринку інтернет-реклами відразу ж може вивести нову пропозицію в лідери.
Вже зараз Google уклав партнерство з такими власниками рекламних майданчиків, як JCDecaux, Ocean Outdoor і Outdoor Plus. А для відображення реклами Google використовує технологію OpenLoop, яка належить компанії GrandVisual.
За словами співробітників компанії, їхня мета – зруйнувати стереотип про те, що офлайн-реклама може бути тільки статичною і прямолінійною. Глобальна мета Google – надавати послуги комплексної рекламної кампанії, яка б включала в себе і онлайн та офлайн-розміщення.
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас