Страх і ненависть у рекламі: як рекламодавці змушують нас купувати — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Страх і ненависть у рекламі: як рекламодавці змушують нас купувати

Особисті фінанси
1729
Як відомо, у брендів є всього 8 секунд на те, щоб звернути на себе увагу потенційного клієнта. Іноді, щоб залучити і утримати, рекламодавці щосили грають на людських слабкостях, емоціях і страхах. Ця інфографіка розповість, до яких хитрощів вдаються рекламодавці для залучення клієнтів.
Рекламістам дуже на руку те, що часто ми невпевнені у собі. Більше того, навіть не підозрюємо про це! В епоху фотошопу вони насаджують нам свої продукти, які обіцяють навіть не покращити наше життя, а допомогти уникнути його погіршення. І ми з радістю заковтуємо наживку. Нас ловлять на запахи, кольори, пропаганду сексу і розгубленість. Докладніше про те, як саме вони це роблять і чому ми ведемося — в інфографіці від WebpageFX, перекладеній на російську мову ресурсом SEOnews.
Страх і ненависть у рекламі: як рекламодавці змушують нас купувати
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас