Страх і ненависть у рекламі: як рекламодавці змушують нас купувати
Як відомо, у брендів є всього 8 секунд на те, щоб звернути на себе увагу потенційного клієнта. Іноді, щоб залучити і утримати, рекламодавці щосили грають на людських слабкостях, емоціях і страхах. Ця інфографіка розповість, до яких хитрощів вдаються рекламодавці для залучення клієнтів.
Рекламістам дуже на руку те, що часто ми невпевнені у собі. Більше того, навіть не підозрюємо про це! В епоху фотошопу вони насаджують нам свої продукти, які обіцяють навіть не покращити наше життя, а допомогти уникнути його погіршення. І ми з радістю заковтуємо наживку. Нас ловлять на запахи, кольори, пропаганду сексу і розгубленість. Докладніше про те, як саме вони це роблять і чому ми ведемося — в інфографіці від WebpageFX, перекладеній на російську мову ресурсом SEOnews.
За матеріалами: Ain.Ua
Поділитися новиною