Oracle купила стартап з українським корінням Maxymiser
Стало відомо, що корпорація Oracle підписала угоду про покупку компанії Maxymiser – провайдера хмарного софта, який займається технологіями оптимізації ефективності сайтів на базі A/B-тестування.
Серед клієнтів компанії – більше 250 відомих брендів, в тому числі, такі бренди як Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger, Wyndham та інші.
Сума та умови покупки не розголошуються, планується закрити угоду до кінця 2015 року. Рішення Maxymiser будуть використовуватися в маркетинговій платформі Oracle Marketing Cloud. Редакція очікує офіційного коментаря від компанії.
«Oracle Marketing Cloud за допомогою Maxymiser зможе дати компаніям шанс перестати вгадувати і почати надавати клієнтам саме те, чого вони хочуть, по всім цифровим каналам і пристроям», – зауважив Томас Куріан, президент з розвитку продукту Oracle.
Maxymiser був заснований в 2006 році, ядро технології розробила команда дніпропетровських програмістів. Зараз – це велика міжнародна компанія. Офіси Maxymiser знаходяться в Нью-Йорку, Чикаго, Дюссельдорфі, Лондоні, Единбурзі, Мюнхені та Сан-Франциско. Технічні центри компанії розташований в Дніпропетровську та Харкові. Компанія обробляє більше 20 млрд користувача запитів в місяць.
Нагадаємо, в січні 2012 року Maxymiser отримав $12 млн від інвесторів з Investor Growth Capital, крім інвестицій від Pentech Ventures. Загальний обсяг інвестицій у компанію оцінюється в $ 14 млн.
За матеріалами: Ain.Ua
Поділитися новиною