Українські товари почали витісняти імпортні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українські товари почали витісняти імпортні

Казна та Політика
9064
Через те, що імпорт став занадто дорогим, українські товари потихеньку витісняють іноземні. За словами експертів, частка вітчизняних продуктів, наприклад, в супермаркетах збільшилася з 70% до 85%. А обсяг імпортних речей зараз скоротився майже на 50%.
У вітчизняних супермаркетах тепер можна купити моцарелу або «італійську» ковбасу вітчизняного виробництва. Поступово зникають дорогі італійські макарони, хлібці і тости, на їх місце приходять українські аналоги. Також менше стало імпортних йогуртів, замість них з’являються все нові українські бренди. «У цьому сегменті продукція коштувала на 30-40% дорожче, ніж вітчизняна. Коли вона практично покинула полиці супермаркетів, її замінили українські товари», – розповів експерт Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.
Навіть червону ікру в нашій країні теж можна замінити. «Камчатську ікру завозять в Україну за «чорними» схемами у великих обсягах, потім фасують і продають «по-білому». Сировина імпортна, виробник вже український, а ціна нижча в три рази», – додав він.
У підсумку, за його словами, ринок української продукції зріс з 70% до 85%, але в грошовому вимірі він просів на чверть. «За перші півроку в натуральному вимірі продажі впали на 25% у роздрібному товарообігу. На 7-8% збільшилася частка української продукції, але в цілому вони стали заробляти менше», – додав він.
Та ж тенденція відбувається і на речовому ринку. Імпортні товари відходять на другий план, а українські виробники зараз на коні. Все частіше у великих містах проходять ярмарки українських виробників, де демонструють свої товари дизайнери-початківці. За словами дистриб’ютора взуття в Україні Олексія Сивака, в країні зараз близько 70% товарів вітчизняного виробництва. «Виробники навіть почали відмовлятися від імпортної сировини, хоча раніше брали імпортні складові, а шили товари тут. Частина українських виробників використовує вітчизняну сировину навіть для підошов, підкладок», – зазначив він.
За словами партнера української ритейл-асоціації Олександра Фіалка, національний виробник зараз отримав шанс. «Зараз народжується багато цікавих наших брендів, які відкривають свої магазини в торгових центрах. Через кілька років частка виробника національного текстилю серйозно збільшиться», – говорить Фіалка.
Водночас обсяг імпортних промислових товарів скоротився на 30-50%. Про це розповіла директор Асоціації ритейлерів України Яна Зубар. Звісно, така ситуація допоможе піднятися нашому вітчизняному виробнику», – зазначила вона.
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас