В Україні зараз дешевше створити свою торговельну мережу, ніж купити вже існуючу, - експерт
Купівля та продаж ритейл-мереж на українському ринку навіть до кризи була неординарною подією. Найчастіше, відбувалися угоди лише з поглинання мереж в рамках одного сегмента. Зараз же угод на ринку немає через занадто високі ціни, які виставляють продавці.
«Основна причина відсутності угод полягає в тому, що вказана вартість продажу, як правило, істотно завищена навіть у порівнянні з потенційними витратами на побудову протягом 5 років аналогічної або схожої по оборотам торговельної мережі власними силами покупця”, – коментує Олександр Носаченко, керуючий директор Colliers International (Україна).
Другий момент пов’язаний безпосередньо з рітейл-мережею. “Придбання збиткової рітейл-мережі свідомо економічно недоцільне. У випадку з франшизними проектами поширена практика дочекатися закриття мережі і надалі проводити переговори безпосередньо з брендами про надання та дистрибуцію товарів на території України. Власники успішно функціонуючих мереж, як правило, вибирають стратегію нарощування операційного прибутку на виході з кризи і їх подальший продаж за вищою ціною»- зазначає експерт.
Нагадаємо, в 2015-2017 роках у Києві планують добудувати 9 нових ТРЦ. За словами девелоперів, сукупна орендована площа нових торгових центрів складе 590 тис. кв. м.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною