Голова Державіаслужби Денис Антонюк утримується з останніх сил — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Голова Державіаслужби Денис Антонюк утримується з останніх сил

Казна та Політика
723
Голова Державної авіаційної служби Денис Антонюк може позбутися своєї посади. Після атаки губернатора Одеської області Михайла Саакашвілі, проти нього пішли народні депутати з профільного парламентського комітету. Остаточно питання з відстороненням Дениса Антонюка від його нинішньої посади може вирішитися сьогодні на засіданні колегії Міністерства інфраструктури.
Депутати одностайні – Антонюка слід звільнити
Комітет Верховної Ради з питань транспорту напередодні рекомендував прем’єр-міністру Арсенію Яценюку звільнити Дениса Антонюка з посади голови Державіаслужби. Також комітет вирішив направити матеріали робочої групи до Генпрокуратури, в парламентський комітет з питань запобігання та протидії корупції, Національне антикорупційне бюро.
Денису Антонюку було висунуто велику кількість претензій. Перший заступник голови транспортного комітету Ради Ігор Васюник, який головував на засіданнях робочої групи, розповів про всі з них.
Отже, робоча група прийшла до висновку, що керівник Державіаслужби Денис Антонюк одноосібно прийняв рішення про незастосування правил видачі та анулювання прав на авіамаршрути, затверджені наказом Мінінфраструктури в 2013 р. і дійсними на момент засідань спільної комісії Мінінфраструктури та Державіаслужби в 2014 році.
В ході цих засідань комісія приймала рішення щодо прав авіакомпаній на авіамаршрути. Але Державіаслужба за результатами засідань не видавала відповідні права. Тим самим, Державіаслужба на тривалий час заблокувала видачу або анулювання прав, переконані нардепи.
Парламентарії висловили претензії і до законотворчої роботи Державіаслужби – щодо приведення норм вітчизняного законодавства у відповідність до стандартів Євросоюзу.
Робоча група висловила невдоволення тим, що в Україні відсутня державна програма безпеки польотів. А держпрограма авіабезпеки та система сертифікації експлуатантів не відповідають сучасним вимогам.
Також недбалість Державіаслужби призвела до того, що деякі авіакомпанії не здійснили вчасно платежі в державний спеціалізований фонд фінансування держвитрат на авіадіяльність. І це призвело до істотного збитку для держбюджету, вважають нардепи.
Наостанок робоча група прийшла до висновку, що Державіаслужба допускає системні порушення міжнародних норм і національного законодавства з метою монополізації ринку.
Присутній на засіданні комітету Денис Антонюк відбивався від претензій. Зокрема, він засумнівався в компетентності робочої групи, в яку входили від галузі представники лідера авіаринку – “Міжнародних авіаліній України”.
Участь невеликих авіакомпаній в роботі групи Денис Антонюк пояснив їх зацікавленістю в його звільненні, щоб вирішити “свої невеликі містечкові питання, зокрема, монополізації рейсів на Тегеран, Амман”.
Слово за урядом
Вчора питання усунення з посади Дениса Антонюка повинне було розглядатися на вечірньому засіданні Кабміну – за відповідним дорученням Президента Петра Порошенка. Але на Кабміні було прийнято рішення перенести питання відсторонення Антонюка на сьогоднішню колегію Мінінфраструктури.
Денис Антонюк повідомив РБК-Україна, що він поки не відсторонений від посади, оскільки, згідно з законодавством, це прерогатива Кабміну, а не Президента. Тобто, Саакашвілі слід доповісти по ситуації не лише Президенту, але й прем’єру Арсенію Яценюку, в підпорядкуванні якого знаходиться голова Державіаслужби.
“Моє завдання – пояснити ситуацію (на колегії Мінінфраструктури, – ред.)”, – сказав агентству голова Державіаслужби. – Якщо переконав, то питань немає, не переконав – отримуй”.
Дмитро Уляницький
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас