Профспілка залізничників пропонує державі оплатити кредитні борги "Укрзалізниці" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Профспілка залізничників пропонує державі оплатити кредитні борги "Укрзалізниці"

Кредит&Депозит
345
Рада профспілки залізничників і транспортних будівельників наполягає на забезпеченні державної підтримки залізничного транспорту України.
Як повідомила прес-служба профспілки, з відповідним листом він звернувся 23 червня до прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка.
Автори документа, зокрема, пропонують сплатити кредитні зобов’язання “Укрзалізниці”. “Ще раз висловлюємо прохання до уряду не залишатися осторонь від проблем залізничної галузі, яка, незважаючи ні на що, продовжує виконувати свою основну функцію – перевезення вантажів і пасажирів. Оскільки” Укрзалізниця “з вересня 2015 стане акціонерним товариством, Кабінету міністрів України було б доцільно перейняти позитивний досвід європейських країн і оплатити кредитні борги “Укрзалізниці” за ті роки, коли вона сама фактично виконувала функції держави “, – цитує прес-служба профспілки текст листа.
У ньому також зазначено, що протягом більше 20 років залізничний транспорт працює без держпідтримки; крім того, за час існування українських залізниць без виконання залишається норма ст. 10 закону “Про залізничний транспорт”, в якій визначено, що будівництво і реконструкція магістральних залізничних ліній, об’єктів мобілізаційного призначення, придбання залізничного рухомого складу для перевезень пасажирів у поїздах далекого слідування та місцевого сполучення здійснюються у встановленому порядку за рахунок коштів держбюджету в межах лімітів державних капітальних вкладень.
“За цей період капіталовкладення в оновлення основних засобів відбувалися виключно за рахунок власних і кредитних ресурсів залізниць, але ці суми, на жаль, не дозволяють забезпечити нормальне відтворення основних засобів, особливо їх активної частини – рухомого складу”, – зазначає профспілка.
Він підкреслює, що враховуючи сучасні норми європейського законодавства, в процесі реформування необхідно здійснити організаційну, технічну і технологічну модернізацію залізничного транспорту, але на сьогоднішній день технічний ресурс залізниць практично вичерпаний.
Так, тепловози, які експлуатуються на залізницях України, зношені на 100%, а в 2015 році показник зносу електровозів складе 90,5%, хоча протягом останніх п’яти років за кредитні кошти було придбано 34 нових електровоза. За рахунок тих же кредитних коштів було придбано 640 одиниць вантажних вагонів.
“Загальна сума кредитного боргу становить 37,6 млрд грн, у тому числі близько 15 млрд грн – курсова різниця”, – резюмує профспілка.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас