Мін'юст перевірив роботу реєстраторів в Києві: черги, відсутність стендів, але менше хамства — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мін'юст перевірив роботу реєстраторів в Києві: черги, відсутність стендів, але менше хамства

Казна та Політика
415
В рамках рейду по центрам надання адмінпослуг перший заступник міністра юстиції Наталія Севостьянова відвідала три центри – у Деснянському, Подільському та Солом’янському районах Києва.
“Головна мета – своїми очима побачити, що відбувається з чергами після того, як було продовжено термін подачі Форми 4, порівняти, як в різних місцях інформують громадян про те, що цю форму комусь взагалі вже не потрібно подавати, що продовжено термін, що можна багато важливих документи отримати онлайн “, – повідомила Севостьянова.
Заступник міністра порівняла умови і підходи до інформування в різних центрах. “У деяких районах складно навіть стенд знайти, щоб зрозуміти, де тут реєстратор. Можна було б краще працювати, щоб інформувати про екстериторіальність. Десь працює електронна черга, а десь все ще на папері формують список в 200 чоловік і роблять перекличку “, – зауважила вона.
Крім того, Севостьянова звернула увагу на ставлення реєстраторів до громадян. “У порівнянні з попередніми перевірками ситуація покращилася, так як раніше взагалі було хамство. Крім того, деякі центри за графіком повинні починати роботу о 9.00, а самовільно вирішують, що їх робота почнеться в 09.30”, – зазначила вона.
Чиновник звернула увагу на те, що черги стали менше. “В останні дні подачі Форми 4, коли громадяни ще не знали про продовження, у черзі записувалися по 500-600 чоловік. Був ажіотаж. Зараз у чергах 50-100 осіб”, – додала вона.
“Ми контролюємо процес роботи наших реєстраторів, знаємо про те, що черги все ще залишаються, особливо була напруга у зв’язку з поданням Форми 4, тому був прийнятий закон про продовження терміну подачі документів до 4 місяців, щоб зменшити кількість людей в чергах. Також створені онлайн-сервіси, щоб більшість виписок, довідок та витягів можна було отримати вдома онлайн через сайт new.minjust.gov.ua, і не треба було стояти в чергах “, – роз’яснила перший заступник міністра.
Вона також висловилася за необхідність якнайшвидшого прийняття Верховною Радою законопроектів, що передбачають децентралізацію сфери адмінпослуг. “З першого дня, коли закон набуде чинності, 7000 нотаріусів отримають можливість виконувати всі ці функції. Це означає для реєстраторів, що вони втрачають будь-яку можливість отримати якісь хабарі, тому вони будуть не єдиними, хто буде виконувати функцію реєстрації”, – розповіла вона.
“Ми очікуємо, що місцеві органи влади отримають цю функцію з 1 січня наступного року, а нотаріуси – відразу після вступу в силу закону. Сподіваємося, що парламент встигне проголосувати законопроект у другому читанні для того, щоб, можливо вже до кінця літа ми змогли активно передавати цю функцію нотаріусам і акредитованим банкам “, – поінформувала вона.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас