Як українські споживачі адаптуються до кризи, - дослідження — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як українські споживачі адаптуються до кризи, - дослідження

Особисті фінанси
1123
За даними дослідження GfK Ukraine, 79% українців стали економити більше, особливо найбідніший прошарок населення. Причина економії – скорочення реальних доходів, багате населення і жителі на Сході відкладають на “чорний день”. Найчастіше українці скорочують обсяги покупок, а також переключаються на дешевші бренди.
Українці економлять на подорожах, побутовій хімії, походах в ресторан, товарах для дому, алкоголі, купуючи більш важливі продукти.
Бідні верстви населення, жителі на Сході та на Півдні не бойкотує російські товари
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас