Виручка P&G знизилася 5-й квартал поспіль — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Виручка P&G знизилася 5-й квартал поспіль

Світ
157
Американська Procter & Gamble Co. (P&G), найбільший в світі виробник споживчих товарів, скоротила виручку в третьому фінансовому кварталі п’ятий квартал поспіль на тлі зміцнення долара і зниження попиту на продукцію компанії. Разом з тим P&G отримала чистий прибуток на рівні очікувань ринку.
Як повідомляється в прес-релізі P&G, її чистий прибуток в січні-березні знизився до $2,15 млрд, або $0,75 у розрахунку на акцію, у порівнянні з $2,61 млрд, або $0,90 на акцію, за аналогічний період роком раніше.
Прибуток P&G без урахування разових факторів склав $0,92 на акцію, збігшись із середнім прогнозом аналітиків Уолл-стріт, опитаних Thomson Reuters.
Виручка компанії в минулому кварталі скоротилася на 7,6% – до $18,14 млрд з $19,64 млрд при середньому прогнозі експертів в $18,4 млрд. Концерн отримує приблизно дві третини доходів за межами Північної Америки.
Органічне зростання продажів P&G (очищене від впливу злиттів і поглинань, продажу активів і коливань обмінних курсів) склало 1%.
Компанія переглянула прогноз темпів органічного зростання виручки в цьому фінроці до “числа з початку першого десятка”. Раніше P&G формулювала очікування як “число з початку або середини першого десятка”.
Однак нетто-виручка, як очікується, скоротиться на 5-6% (попередня оцінка – 3-4%) у порівнянні з рівнем минулого року у зв’язку з негативними наслідками зміцнення долара.
Procter & Gamble розпочала свою діяльність в 1837 році як невеликий сімейний бізнес з виробництва мила і свічок в місті Цинциннаті (штат Огайо). В даний час компанія представляє на ринку майже 300 торгових марок більш ніж в 160 країнах світу. Загальний річний оборот перевищує $68 млрд.
Основні напрямки діяльності P&G – виробництво споживчих товарів в таких основних категоріях: косметичні і парфюмерні засоби, товари особистої гігієни, господарські товари, товари для здоров’я, засоби для догляду за дитиною, а також корми для тварин. Серед торгових марок компанії – Pampers, Tide, Ariel, Always, Pantene, Mach3, Pringles, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас