Вартість першої концесійної дороги в Україні - предмет торгу, - Укравтодор — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Вартість першої концесійної дороги в Україні - предмет торгу, - Укравтодор

Технології&Авто
1503
Будівництво першої в Україні концесійної автомобільної дороги за маршрутом Львів – Краковець займе до 5 років.
Про це повідомила керівник підрозділу міжнародного співробітництва та інвестицій Державного агентства автомобільних доріг України («Укравтодор») Терезія Бабич в ході зустрічі з журналістами.
«Орієнтовно, від чотирьох до п’яти років буде термін будівництва такої дороги, оскільки це найвищий рівень категорійності дороги, це буде, як прийнято називати, автобан, тобто швидкісна дорога, яка буде обходити населені пункти», – сказала Бабич.
Разом з тим, вона не уточнила вартість будівництва, оскільки “це предмет торгу”.
«Фінансові умови – це предмет торгу, вартість проекту я озвучити не можу, однозначно це сотні млн доларів, оскільки йдеться про абсолютно нове будівництві дороги», – сказала Бабич.
У свою чергу міністр інфраструктури Андрій Пивоварський повідомив, що у фінансуванні даного пілотного проекту зацікавлені міжнародні фінансові організації.
«Я думаю, що коли буде завершено конкурс, потрібно буде в дуже стислі терміни починати будівництво. Ми проговорили з ЄІБ, зі Світовим банком, з ЄБРР, вони готові «відкрити кишеню», їм цікаво профінансувати цей проект », – сказав міністр.
Бабич також повідомила, що даний проект є потенційно самоокупним, однак буде отримувати допомогу з бюджету.
«Класикою жанру вважається інтенсивність руху від 10 тис. машин, для того, щоб проект мав інтерес для інвестора, ми прогнозуємо до 36 тис. протягом 30 років, в наших розрахунках, проект окупаємо, але він окупаємо тільки в тому випадку, якщо буде залучено адекватне фінансування. У будь-якому випадку проект буде отримувати допомогу з бюджету », – сказала вона.
За словами Бабич, закон про концесію передбачає три джерела повернення інвестицій: плата за проїзд, плата за експлуатаційну готовність дороги і будь-які види субсидій та компенсацій.
«Оскільки плата за проїзд буде йти в бюджет і концесіонер її не побачить, ми йому будемо платити плату за експлуатаційну готовність. Концесіонер застрахований в будь-якому випадку, навіть якщо плата за проїзд буде недостатньою », – сказала представник“Украавтодор”.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас