Складна економічна ситуація вплинула на київські пробки (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Складна економічна ситуація вплинула на київські пробки (дослідження)

Технології&Авто
2319
За рік дорожня ситуація в Києві трохи покращилася: час проїзду по найбільших вулицях столиці в ранковий час пік скоротився в середньому на 5%, в вечірній – на 7%.
Про це йдеться в дослідженні сервісу Яндекс.Пробки, пише Економічна Правда.
“Те, що на київських дорогах стало вільніше, найімовірніше, пов’язано зі зростанням цін на бензин і ускладненням економічної ситуації в країні”, – йдеться в дослідженні.
Як наголошується, найскладнішим місяцем вивченого періоду був грудень 2014 року – головним чином через передсвяткове зростання активності на дорогах. А найменше пробок було в липні та січні, коли багато автомобілістів виїжджали з міста.
За рік світлофор Яндекс.Пробок тільки один раз показав у Києві максимальні десять балів – вранці 5 лютого 2015 р., коли місто стало в багатокілометрових заторах після сильного снігопаду.
“Найдовші пробки Києва зазвичай утворюються на Малій окружній дорозі. У 2015 році найбільша пробка була зафіксована увечері 20 березня: вона розтяглася майже на 11 кілометрів – від перетину вулиці Гетьмана і Борщагівської вулиці до середини Московського мосту”, – йдеться в дослідженні.
У будні в Києві помітні години пік: вранці з 8:30 до 9:30 і ввечері з 18:00 до 19:00, причому ввечері завантаженість зазвичай помітно вища, ніж вранці. Влітку ранковий час пік майже пропадає, але вечірній залишається на тому ж рівні.
У досліджений період на дорогах Києва найбільш вільним буднім днем найчастіше був понеділок, а найбільш завантаженим – п’ятниця. Хоча в п’ятницю вечірній час пік зазвичай проходить легше, ніж в інші будні, але починається він на кілька годин раніше і триває довше. У суботу та неділю дороги Києва майже завжди вільні.
Як зазначається, дослідники склали рейтинг районів Києва в залежності від середнього часу проїзду вранці в центр і порахували індекс транспортної доступності – він показує, у скільки разів з цього району їхати довше, ніж з Голосіївського або Печерського.
“При побудові рейтингу більший пріоритет віддавався тим місцям, куди найчастіше планували маршрути користувачі Яндекс.Навігатор – таким чином ми врахували різну щільність житлової забудови усередині районів”, – йдеться в дослідженні.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас