Що, як і де купували українці через інтернет у 2014 році - дослідження GfK Ukraine — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Що, як і де купували українці через інтернет у 2014 році - дослідження GfK Ukraine

Особисті фінанси
3990
Компанія GfK Ukraine опублікувала дослідження ринку онлайн-торгівлі за підсумками 2014 року. Аналітики компанії відзначають, що в порівнянні з 2013 роком частка покупців основних категорій в інтернеті майже не змінилася. Переважна більшість українців активно користувалися сайтами оголошень, на яких можна придбати старі товари за низькими цінами. При цьому автори дослідження відзначають зростання інтересу до покупок через соціальні мережі.
У 2014 році, як і в минулому, українці найчастіше купували в інтернеті побутову техніку та електроніку (72%). Незважаючи на те, що цифрову техніку – мобільні телефони, електронні книги, комп’ютери – стали купувати менше, частка даного сегменту залишається найзначнішою серед усіх категорій побутової техніки та електроніки.
На другому місці, як і колись, покупка одягу: половина опитаних онлайн-покупців купували одяг через інтернет протягом останніх 12 місяців. Косметика і парфумерія залишається на третьому місці за популярністю (37%). Четверте місце ділять товари для дітей, аксесуари і подарунки. Однак в 2014 році купувати аксесуари та подарунки в мережі стали значно менше (на 6% порівняно з 2013 роком). На п’ятому місці – покупка взуття.
У 2014 році суттєво зменшилися бар’єри з купівлі онлайн різних товарів – продуктів харчування, взуття, косметики та парфумерії, одягу, автотоварів, книг (як в друкованому, так і в електронному вигляді), товарів для дітей і спортивного інвентарю. Особливо знизилися бар’єри при покупці медичних препаратів (на 10% порівняно з 2013 роком).
Переважна більшість (93%) українських онлайн-покупців в 2014 році продовжили користуватися торговельними майданчиками та сайтами з оголошеннями. Лідером серед торгових майданчиків і сайтів з оголошеннями став OLX.ua, зсунувши Aukro.ua на друге місце. Третє місце зайняв Prom.ua.
Рівень користування сайтами для порівняння цін трохи нижче – 77%. Найпопулярнішим серед сайтів порівняння цін залишився Price.ua, друге місце займає Hotline.ua. Обидва поліпшили свої показники в порівнянні з 2013 роком. Третім за популярністю став Market.yandex.ua.
Водночас спостерігається інтерес онлайн-покупців до покупок через соціальні мережі: в 2014 році 39% робили замовлення через соціальні мережі проти 12% в 2013 році. Найчастіше через соціальні мережі українці купували одяг, аксесуари та подарунки, взуття, косметику та парфумерію, а також товари для дітей.
Схожі результати дослідження українського ринку e-commerce опублікувала також TNS Ukraine. У III кварталі 2014 року аналітики компанії нарахували 3,5 млн українців, які отоварюються в інтернеті. Вони також порівняли частки онлайн та офлайн у вітчизняному ритейлі.
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас