McDonald's освоює ресторанне обслуговування і цілодобові сніданки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

McDonald's освоює ресторанне обслуговування і цілодобові сніданки

Світ
979
Найбільша мережа ресторанів швидкого харчування в світі McDonald’s пробує використовувати різні концепції для підтримки інтересу до бренду на тлі ослаблення попиту на фастфуд.
У Німеччині мережа McDonald’s вперше в своїй історії почала обслуговувати відвідувачів за столиками – на противагу концепції обслуговування біля кас. В якості пілотного проекту вибрано заклад в аеропорту Франкфурта.
На даний момент концепція пілотного проекту така: відвідувач може попросити обслужити його столик на касі, в цифровому кіоску чи у офіціанта з планшетом, що ходить по залу.
“Це зовсім нове для McDonald’s”, – сказав глава відділу розвитку німецького представництва компанії Томас Бранд в інтерв’ю корпоративному журналу.
Ресторан у Франкфуртському аеропорту є найбільшим у Німеччині: там більше 500 посадочних місць.
У разі успіху концепція обслуговування столиків може прийти і в інші точки мережі.
У квітні McDonald’s також проведе експеримент у низці закладів у Сан-Дієго (США): компанія буде пропонувати сніданок протягом усього дня, щоб визначити, чи буде така зміна користуватися попитом.
За даними FactSet, останні п’ять кварталів порівнянна виручка McDonald’s в США знижувалася в річному вираженні, а сукупні продажі були слабшими від очікувань вже сім кварталів поспіль. Чистий прибуток групи в IV кварталі 2014 р. впав на 21% і виявився гіршим від консенсус-прогнозу.
Мережа McDonald’s об’єднує понад 35 тис. ресторанів більш ніж в 100 країнах і обслуговує понад 70 млн клієнтів щодня. Штат компанії перевищує 1,7 млн осіб. У Європі працює близько 7,85 тис. закладів мережі.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас