Любителі "яблучної" продукції купили 74,5 мільйона iPhone перед новорічними святами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Любителі "яблучної" продукції купили 74,5 мільйона iPhone перед новорічними святами

Світ
291
Компанія Apple продала рекордні 74,5 мільйона смартфонів iPhone за період з кінця вересня по кінець грудня 2014 року – на 46 відсотків більше, ніж роком раніше. Про це йдеться в документах на сайті Apple.
На результатах позначилися перші продажі iPhone 6 і iPhone 6 Plus, які надійшли на ринок 19 вересня минулого року. За даними компанії, вона продавала близько 34 тисяч iPhone щогодини. Причому темно-сірий iPhone 6 Plus став мільярдним iOS-пристроєм, поставленим Apple на ринок.
На частку iPhone припало майже 69 відсотків виручки Apple за квартал. Середня роздрібна ціна на iPhone склала 687 доларів – на 50 доларів більше, ніж роком раніше, оскільки багато користувачів вважали за краще купувати смартфони з великим об’ємом вбудованої пам’яті, а також через попит на iPhone 6 Plus, кажуть в Apple.
У той же час, фінансовий директор Apple Лука Маестро спростував в інтерв’ю агентству Reuters прогнози, що компанія нібито продала більше iPhone в Китаї, ніж у США. Проте популярність нових iPhone в Китаї безсумнівна – за її рахунок виручка від продажів на цьому ринку зросла за квартал на 70 відсотків до 16 мільярдів доларів. Також, за словами Маестро, Apple вдалося подвоїти продажі iPhone в Сінгапурі та Бразилії.
Збільшилися у Apple і продажі комп’ютерів Mac – за звітний квартал компанія продала близько 5,5 мільйона пристроїв у порівнянні з 4,8 мільйона за той же період минулого року.
Примітно, що продажі комп’ютерів у Apple стабільно зростають, незважаючи на зниження ринку ПК в цілому. У грудневому кварталі цю тенденцію підтримали продажу новинок iMac з Retina-дисплеєм і оновленого Mac mini. За перший квартал на частку Mac припало більше дев’ять відсотків доходу Apple.
Проте продажі планшетів iPad у Apple знизилися четвертий квартал підряд. За квартал, який завершився 27 грудня, Apple реалізувала 21,4 мільйона планшетів – на 4,6 мільйони менше, ніж за аналогічний період минулого року. Переломити тенденцію за рахунок продажів новинок iPad Air 2 і iPad mini 3 компанії також не вдалося. В результаті на частку iPad довелося близько 12 відсотків виручки Apple за липень-вересень.
При цьому продовжує зростати виручка від iTunes та інших сервісів Apple – на неї припали 4,8 мільярда доларів або майже 6,5 відсотка від квартальної виручки. До категорії «Сервіси і ПО» у фінансовій звітності тепер також відноситься Apple Pay.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас