Святкові продажі в США підтримали низькі ціни на бензин і падіння безробіття — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Святкові продажі в США підтримали низькі ціни на бензин і падіння безробіття

Світ
211
Низькі ціни на бензин і зниження безробіття, мабуть, врятували передріздвяний сезон продажів в США в цьому році, пише MarketWatch.
За даними окремих роздрібних магазинів і торгових груп, обсяги торгівлі поки відповідають очікуванням за рахунок різкого стрибка покупок в останню хвилину в стаціонарних торгових точках і в інтернеті.
Підвищення продажів в “суперсубботу”, тобто останню суботу перед Різдвом, склало 0,5% в порівнянні з 2013 роком, за повідомленням дослідницької компанії ShopperTrak. При цьому “суперсуббота” виявилася піковим днем продажів американських рітейлерів цього року, хоча її обсяги дещо не дотягли до прогнозованих $10 млрд.
Роздрібні продажі з 28 листопада (“чорна п’ятниця”) і до передодня Різдва зросли в поточному році на 5,5% щодо порівнянного періоду минулого року, свідчать попередні дані SpendingPulse, які ґрунтуються на покупках з використанням системи MasterCard і оцінках обсягів інших видів платежів. У ці розрахунки не входять продажі автомобілів, бензину та продовольства, а також ресторанні рахунки.
Це відповідає очікуванням, враховуючи один зайвий вихідний день для походів по магазинах в цьому році.
Ювелірні вироби та жіночий одяг демонстрували більш високі темпи зростання продажів порівняно з іншими категоріями товарів, наголошується в звіті MasterCard.
У той же час, за оцінкою Retail Metrics, в поточному році передсвяткові продажі можуть показати найстрімкіше зростання за останні вісім років. Як очікується, продажі через магазини, що працюють не менше року, зростуть у грудні на 4%, а в листопаді-грудні на 4,4% – в обох випадках це найбільш значний підйом з 2006 року.
Це обумовлено поліпшенням ситуації на ринку праці, падінням цін на автомобільне паливо, а також зростанням фондових ринків до рекордних рівнів, заявив президент Retail Metrics Кен Перкінс.
У той же час розрахунки компанії грунтуються на даних 11 не найбільших рітейлерів, включаючи Gap і Costco Wholesale. Гіганти типу Wal-Mart Stores і Macy’s поки не надали звіти за грудень.
Аналітики Customer Growth Partners поліпшили прогноз збільшення роздрібних продажів в останні два місяці поточного року до 3,9% ($593 млрд) з раніше очікуваних 3,4% після того, як у середині грудня вартість галона (3,79 літра) бензину впала в середньому до $2,55 з приблизно $3 в листопаді.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас