Під податок в 25 тисяч гривень потраплять автомобілі середнього класу - експерт


Під податок в 25 тисяч гривень потраплять автомобілі середнього класу - експерт

Кабмін припускається помилки у встановленні критерію для стягнення річного податку на розкішні автомобілі в розмірі 25 тис. грн, оскільки під таке оподаткування потрапляє сегмент автомобілів середнього класу.

Про це повідомив голова Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко, коментуючи пропозицію Кабінету Міністрів України встановити річний податок у розмірі 25 тис. грн на автомобілі з об’ємом бензинового двигуна понад 3 тис. куб. см і дизельного – більше 2,5 тис. куб. см не старше 5 років.

«Об’єм двигуна не є показником«розкоші»автомобіля. На сьогодні автовиробники роблять акцент на його ефективність », – повідомив Назаренко.

«Згідно зі статистикою 2013 року, з 8 тис. проданих Україною автомобілів преміум класу, що складає лише 4% від загальних продажів, під критерії даного законопроекту підпадає тільки 9,9%», – зазначив Назаренко. При цьому він додав, що під критерії законопроекту підпадає істотний відсоток автомобілів середнього цінового рівня.

За словами Назаренка, для введення 25 тис. щорічного податкового збору уряду необхідно було вибрати інший критерій «розкішності» автомобіля – ціну або його потужність.

«На сьогодні більшість преміальних виробників вже давно роблять ставку не на об’єм циліндрів, а на ефективність двигуна, застосовуючи турбонаддув, або бі-турбо. Наприклад, навіть в Росії прийняли за критерій визначення розкоші потужність в кінських силах, більш об’єктивний критерій, ніж просто об’єм циліндрів », – додав він.

Також, за його словами, вкрай негативно на розвиток авторинку вплинуть і інші запропоновані Кабміном зміни до Податкового кодексу: введення акцизу на автобуси і вантажні автомобілі, а також збільшення збору на імпорт автотранспорту на 5%.

«У жодній країні не існує акцизного збору на вантажівки і автобуси. Якщо деякі легкові автомобілі ще можна назвати предметами розкоші і ввести акциз, то автобуси і вантажні автомобілі є засобом виробництва », – повідомив Назаренко.

При цьому він додав, що додаткові збори не тільки підвищать ціну на автомобілі, але й у вигляді підвищення відіб’ється на вартості проїзду в громадському транспорті та тарифах вантажоперевезень.

На думку Назаренко, дані урядові рішення будуть сприяти не виходу українського авторинку з кризи, а ще більше скоротять обсяги імпорту і продажів автомобілів в Україні.

Як повідомлялося, Кабінет міністрів України, в рамках проведення податкової реформи, запропонував Верховній Раді ввести податок на автомобілі з об’ємом бензинового двигуна понад 3 тис. куб. см і дизельного більше 2,5 тис. куб. см і не старше 5 років у розмірі 25 тис. грн.

Дані пропозиції містяться в урядовому законопроекті №1578, опублікованому на веб-порталі парламенту.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "УНІАН", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Рейтинг популярності матеріалу «Під податок в 25 тисяч гривень потраплять автомобілі середнього класу - експерт» на Finance.ua - 5.0
В Контексті Finance.ua