Подарунковий набір з популярної в США різдвяної пісні коштує $ 116 тис. В цьому році — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Подарунковий набір з популярної в США різдвяної пісні коштує $ 116 тис. В цьому році

Світ
606
Подарунковий набір, складений на основі популярної в англомовних країнах різдвяної пісеньки “Дванадцять днів Різдва”, обійдеться американцям в цьому році більш ніж в $116 тис., свідчать дані PNC Wealth Management.
“Дванадцять днів Різдва” – це англійська народна пісня, присвячена святкам, тобто періоду від Різдва (25 грудня) до свята Богоявлення (6 січня). Її текст був вперше записаний в кінці XVIII століття. У пісні 12 куплетів, в яких співається про 12 подарунків: куріпку на грушевому дереві, дві горлиці, три французькі курочки, чотири співочі птахи, п’ять золотих кілець, шість гусок, сім плаваючих лебедів, вісім молочниць, дев’ять танцюючих леді, десять лордів, що скачуть, одинадцять волинщиків, що грають, і дванадцять барабанщиків.
Згідно з даними PNC, вартість всіх 364 предметів, що згадуються в пісні, становить цього року $116,273 тис., що на 1,4% більше, ніж у 2013 році.
Якщо ж покупець вирішить заощадити і візьме лише по одному предмету кожного виду, набір обійдеться в $27,673 тис., що всього на 1% дорожче, ніж торік. Це самий незначний підйом з 2002 року, коли індикатор впав на 7,6%, наголошується в повідомленні PNC.
PNC Christmas Price Index (PNC CPI) розраховується вже 30 років, для його розрахунку використовуються дані рітейлерів, акторських агентств, магазинів домашніх тварин, а також інші джерела. З 1984 року індекс, який враховує по одному предмету кожного виду, збільшився більш ніж на 118%. При цьому приріст індексу практично збігається з темпами споживчої інфляції в США, яка склала за цей період 127%.
“Хоча є винятки в окремі роки, але набагато більш цікаво, що історія індексу показує середнє річне збільшення у 2,8%, що точно збігається зі зміною індексу інфляції в США”, – зазначив головний інвестиційний директор PNC Джим Даніган.
У поточному році зростання PNC CPI відстає від офіційних показників. Споживчі ціни в США за 12 місяців, що закінчилися в жовтні, піднялися на 1,7%. Індекс базової інфляції, що не враховує волатильні ціни на продукти харчування та енергоносії, виріс ще значніше – на 1,8%.
Індекс базової інфляції PNC CPI в цьому році збільшився на 1,4%. З нього, за аналогією з офіційними індикаторами, виключені подарунки з найбільш волатильними цінами – лебеді. Однак за минулий рік вартість цих птахів не змінилася, залишившись на рівні $7 тис. за штуку, що, до того ж, збігається з їх ціною в 1984 році.
Загалом вартість восьми складових індексу залишилася на торішньому рівні – горлиці, співучі птахи, золоті кільця, лебеді, молочниці, леді, волинщики і барабанщики. Ціна гусей підскочила найбільш сильно – на 71,4%.
Як не без іронії зазначають аналітики PNC, на тлі підвищення цін на нерухомість у США в поточному році збільшилася і вартість житла для куріпки – грушеве дерево подорожчало на 2%. При цьому сама птиця подорожчала на третину, а в цілому куріпка разом з деревом стоять у цьому році на 3,8% більше, ніж торік.
Повний набір подарунків з пісні, замовлений через інтернет, зараз обійшовся б покупцеві в $ 192,47 тис., або на 11% більше, ніж роком раніше. Онлайн-купівля всіх товарів, що згадуються в пісеньці, в одному екземплярі обійшлася б американцеві на 8% дорожче – $42,959 тис. Значна різниця в порівнянні з покупкою подарунків у звичайному магазині пов’язана з високою вартістю відправки живих птахів поштою.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас