Торговельні мережі не стануть відлякувати покупців високими цінами перед Новим роком, - експерт
Компанії та торговельні мережі будуть старатися різними способами стимулювати продажі продуктів перед Новим роком, особливо тих, які знаходяться у більш високій ціновій категорії, розповіла глава аналітичного департаменту Консалтингової групи “ААА” Марія Колесник.
“Суттєвого подорожчання перед Новим роком очікувати не слід. Деякі компанії навіть намагаються робити промоушн-акції, маркетингові кроки для того, щоб заохотити покупців і стимулювати попит, бо дійсно – ціни доволі значні. По деяких позиціях вони зросли на 20-40%, в залежності від групи товарів. Звичайно, на тлі того, що заробітна платня майже не змінилась, а у деяких скоротилася, це не сприяє активізації купівельної спроможності”, – пояснила експерт. А традиційні новорічні делікатеси багатьом будуть не по кишені.
Водночас, мережі, які займаються власними поставками червоної риби, ікри будуть намагатися за рахунок цього прямого імпорту знизити продукцію в ціні хоча б на відсотків 10-20, порівнюючи із середньою на ринку, при цьому всіляко підкреслюючи це для споживачів.
Більше з цієї теми читайте в статті “Традиційного подорожчання продуктів перед Новим роком цього разу не буде”
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною