Торговельні мережі не стануть відлякувати покупців високими цінами перед Новим роком, - експерт


Торговельні мережі не стануть відлякувати покупців високими цінами перед Новим роком, - експерт

Компанії та торговельні мережі будуть старатися різними способами стимулювати продажі продуктів перед Новим роком, особливо тих, які знаходяться у більш високій ціновій категорії, розповіла глава аналітичного департаменту Консалтингової групи “ААА” Марія Колесник.

“Суттєвого подорожчання перед Новим роком очікувати не слід. Деякі компанії навіть намагаються робити промоушн-акції, маркетингові кроки для того, щоб заохотити покупців і стимулювати попит, бо дійсно – ціни доволі значні. По деяких позиціях вони зросли на 20-40%, в залежності від групи товарів. Звичайно, на тлі того, що заробітна платня майже не змінилась, а у деяких скоротилася, це не сприяє активізації купівельної спроможності”, – пояснила експерт. А традиційні новорічні делікатеси багатьом будуть не по кишені.

Водночас, мережі, які займаються власними поставками червоної риби, ікри будуть намагатися за рахунок цього прямого імпорту знизити продукцію в ціні хоча б на відсотків 10-20, порівнюючи із середньою на ринку, при цьому всіляко підкреслюючи це для споживачів.

Більше з цієї теми читайте в статті “Традиційного подорожчання продуктів перед Новим роком цього разу не буде”

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Що відбувається з цінами?
Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Торговельні мережі не стануть відлякувати покупців високими цінами перед Новим роком, - експерт» на Finance.ua - 5.0
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua