Київ забезпечив близько чверті продажів нових автомобілів в 2014 році — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київ забезпечив близько чверті продажів нових автомобілів в 2014 році

Особисті фінанси
245
За підсумками дев’яти місяців на первинному авторинку України було продано 76,7 тис. нових легкових автомобілів. При цьому майже половина з проданих нових авто отримали прописку всього в чотирьох регіонах України: у Києві (17,31 тис. авто), а також у Донецькій (8,66 тис. авто), Дніпропетровській (6,93 тис. авто) і Харківській (5,28 тис. авто) областях. Про це повідомляє асоціація “Укравтопром”.
Забезпечивши 23% загальноукраїнського продажу, столиця продемонструвала дворазове зниження споживчої активності в порівнянні з аналогічним торішнім періодом. Найбільшим попитом у київських покупців користувався японський бренд Toyota. Автомобілів цієї японської марки в Києві за період з січня по вересень було продано 2,09 тис. машин або 12% від загальної кількості київських первинних реєстрацій нових легкових автомобілів.
Донецькі номера за звітний період отримали 11% нових легкових авто. Однак у порівнянні з минулим роком їх кількість скоротилася більш ніж в 3 рази. Лідером продажів у донеччан були автомобілі китайської марки Geely – 1,37 тис. машин (16% від усіх нових легковиків, які отримали реєстрацію Донецької області).
Дніпропетровська область посіла третє місце на ринку нових легкових авто за кількістю продажів, не дивлячись на 59% їх падіння в порівнянні з результатом річної давності. Частка дніпропетровських реєстрацій в загальноукраїнських підсумках за 9 місяців склала 9%. Так само як і донеччани, мешканці дніпропетровської області віддали пальму першості автомобілям марки Geely, реалізований попит на які в області з січня по вересень склав 853 авто.
Харківську прописку отримали 7% проданих в Україні нових легкових автомобілів, тим самим зробивши Харківську область четвертою за значимістю на автомобільному ринку країни. Порівняно з минулим роком попит на автомобілі у жителів харківської області впав на 49%. Перше місце в рейтингу продажів Харківській області посів японський бренд Toyota з результатом 542 автомобіля.
Варто відзначити, що регіональні ринки-лідери яскраво демонструють тенденції на загальноукраїнському ринку нових легкових автомобілів, який за результатами дев’яти місяців просів на 54% відносно минулого року і вивів у лідери китайську марку Geely з результатом 8,37 тис. авто. Друга за перевагою марка на національному ринку за звітний період була Toyota (7,92 тис. авто). Третє місце українці віддали вітчизняному бренду – ЗАЗ (6,67 тис. авто).
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас