Українських водіїв попросили доплатити за КАСКО — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українських водіїв попросили доплатити за КАСКО

Особисті фінанси
4609
В Україні покотилася нова хвиля подорожчання страховок каско – водіям приходять «листи щастя». В них фінансисти нагадують про девальвацію гривні, кажуть про переоцінку вартості автомобіля: якщо при курсі 8 грн/$, наприклад, $20тисячна машина коштувала в гривні 160 тис., то тепер – майже 260 тис. (Перерахунок відбувається за офіційним курсом Нацбанку ). І повідомляють про необхідність достраховать авто: адже, наприклад, при тарифі 7% каско для 160-тисячного «залізного коня» обходиться в 11,2 тис. грн., а для 260-тисячного – вже в 18,2 тис. грн. Ось людини і просять доплатити різницю в 7 тис. грн.
Найчастіше ініціюють переоцінку банки, які вимагають страхувати машини під час надання автокредитів, хоча в деяких випадках вона відбувається і з подачі самих страховиків. При цьому, в якихось страхових компаніях це перша така кампанія, а якісь вже просили автолюбителів (що купили у них поліси каско) достраховатись кілька місяців тому, і це вже друга серія. «Розмір страхового покриття по каско банки почали перераховувати ще в квітні, коли відбувся різкий стрибок курсу (до 11 грн./$ – Авт.) У зв’язку з цим вартість поліса виросла на 10-25%», – повідомила заступник голови правління СК «НОВА» Ліна Кравченко.
Подорожчання торкнулося всіх полісів. «Перерахунок покриття пропонуємо як клієнтам, з якими у нас діють договори, так і тими, договори з якими підлягають продовженню на наступний період», – сказав нам начальник департаменту роздрібних продажів АСК «ІНГО Україна» Андрій Назаренко.
Грошей у людей немає, так що достраховувати свої машини погоджуються далеко не всі. Найчастіше уламати вдається водіїв, на яких ще може надавити банк (тобто позичальників), і нагадати, що він має право оштрафувати людину за не невиконання кредитної угоди (там написано, що заставне авто має бути застраховане на повну вартість). «Дострахування автомобілів викликає у клієнтів страхових компаній негативні емоції, і на практиці багато СК застосовують нові розміри страхових сум для нових договорів страхування», – зазначив начальник управління андеррайтингу і перестрахування СК “Рітейл Страхування” Олег Майоренко.
Фінансисти визнають, що якщо мова йде про каско для некредитних машини, людина не зобов’язана доплачувати за страховку. Можна за неї не приплачувати і в разі, якщо вона зможе про це домовитися зі своїм банком. Багато для цього просто починають шантажувати кредиторів – тим, що перестануть виплачувати автокредит.
Водночас експерти відразу попереджають, що, якщо справа дійде до страхового випадку, то людина одержить виплату, виходячи з чинного розміру страхового покриття. «Якщо клієнт наполягає на збереженні страхової суми, він, звичайно ж, заощадить на полісі, однак при настанні страхової події може отримати меншу суму страхового відшкодування», – підтвердила директор департаменту управління продуктами PZU в Україні Людмила Ясінська. Наприклад, якщо злочинці вкрадуть $20-тисячну машину, за яку водій відмовився доплатити горезвісні 7 тис. грн. То виплата по ній становитиме 160 тис. грн. (мінус 5% франшизи, зазвичай закладаються в цей ризик), виходячи з яких, спочатку розраховувалася вартість каско, а не 260 тис. грн
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас