Реклама Facebook навчилася "чіплятися" за людину, з якого б устрою вона не виходила в мережу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Реклама Facebook навчилася "чіплятися" за людину, з якого б устрою вона не виходила в мережу

Особисті фінанси
417
Facebook оголосила про запуск рекламної платформи Atlas, покликаної посилити конкуренцію з лідером ринку онлайн-реклами – компанією Google. Особливість Atlas полягає в “людино-орієнтованості”. У всьому потоці декстопного і мобільного трафіку сервіс стежить за поведінкою конкретної людини.
Тобто якщо, наприклад, користувач знайшов якийсь товар в інтернеті за допомогою мобільного телефону і потім сів за ноутбук, щоб його купити, для платформи це буде одна і та ж людина, хоча і знеособлена.
“Atlas пропонує людино-орієнтований маркетинг, допомагаючи рекламодавцям досягати споживачів незалежно від пристрою, платформи і видавця”, – розповів глава Atlas Ерік Джонсон.
Проблема сучасного інтернет-маркетингу, стверджують в Facebook, у відсутності можливості задіяти ті ж механізми таргетингу на мобільних пристроях, що і на настільних ПК. Зокрема, йдеться про куки (cookies) – фрагменти даних, які створюються на локальному пристрої віддаленим сервером і служать для зберігання статистики і уподобань користувача.
“На мобільних пристроях куки не працюють. Тому продавати таргетовану рекламу складніше. І непросто визначити, чи був в кінцевому рахунку товар придбаний, так як для покупки користувач може скористатися іншим пристроєм”, – пояснив Джонсон. Atlas, за його словами, позбавлена ​​цього недоліку, так як чіпляється за людину, з якого б устрою вона не виходила в мережу.
У компанії не розкривають інформацію про те, як саме вони відслідковують споживача. Як пише The Wall Street Journal, при якому-небудь акт взаємодії користувача з рекламою, розміщеною в мережі Atlas, дані про цю взаємодію відправляються в акаунт користувача на Facebook. Таким чином, аккаунт у Facebook служить сполучною ланкою при використанні пристроїв різного типу.
Нагадаємо, що платформа Atlas існувала раніше і належала Microsoft доти поки в лютому 2013 року її не набула Facebook. З тих пір інженери найбільшої в світі соцмережі займалися її модернізацією і в підсумку переробили платформу практично повністю, з нуля переписавши її код.
За матеріалами:
cnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас