Стагнація авторинку РФ: продажі автомобілів у серпні впали більш ніж на чверть — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Стагнація авторинку РФ: продажі автомобілів у серпні впали більш ніж на чверть

Світ
548
Продажі легкових автомобілів і легкого комерційного транспорту (LCV) в Росії за серпень 2014 р. впали за рік на 25,8%. За місяць росіяни купили всього 172 тисячі машин – на 60 тисяч менше, ніж у серпні 2013 року, повідомляє Асоціація європейського бізнесу (АЄБ).
Нагадаємо, що в липні продажі легкових автомобілів і LCV скоротилися в Росії в річному обчисленні на 22,9% або на 53,5 тис. штук.
У січні-серпні 2014 року російський автомобільний ринок знизився на 12,1%. За перші вісім місяців поточного року в Росії було продано всього 1,582 млн нових машин – на 217 менше, ніж за січень-серпень 2013 року.
«Серпень був ще одним важким місяцем для продажів автомобілів, хоча це навряд чи здивувало когось у індустрії. Нещодавно оголошена державна програма з утилізації і «трейд-іну» автомобілів вселила надію, що падіння ринку може бути зупинене. Чи буде це так, залежить від того, як швидко ця програма буде запущена з тим, щоб учасники ринку змогли нею скористатися», – заявив голова Комітету автовиробників АЄБ Йорг Шрайбер.
Лідером на російському авторинку поки залишається “АвтоВАЗ”, проте в серпні 2014 року продажі автомобілів Lada обвалилися в річному обчисленні відразу на 32%. У липні продажі Lada падали повільніше – тоді вони скоротилися “лише” на 25%. Всього в серпні росіяни купили 26 тис. 467 автомобілів Lada. Це всього вдвічі більше, ніж машин, що продаються під брендами Kia і Hyundai: перших за місяць в Росії було продано 13 тис. 644 штуки (на 20% менше, ніж роком раніше), а других 13 тис. 416 штук (-6%) .
Вдвічі і більше в серпні скоротилися продажі автомобілів Chevrolet (-50%), Ford (-57%), Daewoo (-55%), Suzuki (-58%), Peugeot (-56%), Citroen (-52%), Geely (-56%), FAW (-59%),
Попит на різні моделі Ford впав на 52% – до 4500 автомобілів. Серед інших автоконцернів, які постраждали від обвалу російського автомобільного ринку, варто виділити Mitsubishi – падіння на 42% (3501 проданий автомобіль), BMW (скорочення попиту в липні на 38% – до 2178 машин). Попит на Peugeot в липні і зовсім скоротився на 54% – до 1338 машин. Чи не єдиною «люксовою» маркою, якій вдалося збільшити продажі, став Mercedes-Benz – попит на його машини збільшився на 13%. Продажі Lexus збільшилися на 21%.
Найпопулярнішою у росіян моделлю Lada залишається Granta – в липні попит на неї склав 11819 одиниць, а за перші 7 місяців року росіяни купили 83 294 Granta. На другому місці опинився Hyundai Solaris – попит на нього склав 9778 одиниць, а Kia New Rio, який опинився на третьому місці, був розкуплений в кількості 6853 одиниць.
Granta, Solaris і New Rio за період з січня по липень стали найбільш продаваними моделями в Росії. Правда, за рік наростити продажі вдалося лише KIA – за січень-липень 2014 р. було продано на 2146 автомобілів більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Наприкінці серпня 2014 р. прем’єр-міністр Росії Дмитро Медведєв оголосив про перезапуск програми утилізації автомобілів. За умови здачі старої машини на утилізацію або в разі заміни старого автомобіля на новий з доплатою автовласники зможуть отримати через виробників або дилерів знижки при купівлі нових автомобілів, пояснив глава уряду.
Нова програма утилізації поширюватиметься як на фізичних, так і на юридичних осіб, в 2014 році вона дозволить додатково продати до 170 тис. автомобілів, сказав глава Мінпромторгу Денис Мантуров.
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас