Дарницький міст досі не переданий на баланс КМДА - з 2011 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дарницький міст досі не переданий на баланс КМДА - з 2011 року

Казна та Політика
267
Дарницький міст у Києві, який був зданий “Укрзалізницею” в експлуатацію в 2011 році, до цих пір не легалізований: не оформлена процедура його передачі на баланс в КМДА. Про це розповів начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.
За його словами, за час будівництва Дарницького моста в Києві змінилося сім прем’єрів, і кожний уряд починав будувати міст мало не з нуля, постійно перевіряючи, що зробили попередники. Незважаючи на це, “Укрзалізниця” зі своїм завданням впоралася, побудувала об’єкт і здала його в експлуатацію.
Стосовно легалізації моста, Кривопішин зазначив, що її мав проводити Олександр Попов. “Ми йому здали всі документи, і вони зависли в КМДА. Ситуація просто анекдотична. Бо за фактом половину моста – верхню його частину – ми передали, а нижня “зависла”, – повідомив начальник Південно-Західної залізниці.
Водночас Кривопішин звернув увагу на те, що міст повинен освітлюватися, його повинні прибирати, обходити і перевіряти спеціальні служби. Тому київська влада повинна взяти міст на баланс міста якомога швидше.
“Зрозуміло, що Дарницький міст сьогодні ще новий і не вимагає особливого догляду, але на ньому немає світла, міст не освітлений. Мені кажуть включити світло за рахунок коштів “Укрзалізниці”. Але ж міст нами вже зданий, він вже не наш. Хіба не простіше взяти пакет документів і легалізувати об’єкт? Адже це ж не так складно. Зафіксувати бюджет, визначитися з витратами на електроенергію, прибирання та інші платежі і легалізувати. А якщо там не дай Бог щось станеться, хтось же повинен буде нести за це відповідальність”, – підкреслив Кривопішин.
Начальник Південно-Західної залізниці підкреслив, що Дарницький міст – реальний ключ до розвитку міста на багато років вперед, на якому зав’язано дуже багато прикордонних макропроектів, тому забувати про нього не варто. “Це єдиний міст в Україні, звідки не скидається брудна вода в річку, тому що в його тілі прокладена зливова каналізація. Це єдиний міст в Україні, де лежить справжній швейцарський асфальт з гарантією 30 років. Де вас ні разу не трусне на термостиках, бо ці стики привезені з Німеччини та виготовлені з круппівської сталі. Я вже не кажу про інженерну начинку, якою цей міст оснащений на перспективу розвитку міста. Тому що ми його робили на сто років вперед”, – пояснив Олексій Кривопішин.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас