Миронівський хлібопродукт в I півріччі отримав чистий збиток $ 270 млн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Миронівський хлібопродукт в I півріччі отримав чистий збиток $ 270 млн

Фондовий ринок
788
Агрохолдинг “Миронівський хлібопродукт” (МХП) в січні-червні 2014 року отримав чистий збиток у розмірі $ 270 млн проти чистого прибутку $ 90 млн за аналогічний період 2013 року.
Згідно зі звітом холдингу, оприлюдненим в четвер на сайті Лондонської фондової біржі, виручка МХП за цей період знизилася на 3% – до $ 637 млн​​, тоді як EBITDA виросла на 41% – до $ 272 млн.
Аналітики прогнозували чистий збиток МХП в сумі $ 297,5 млн за підсумками першого півріччя та зниження виручки на 3,6% – до $ 632,5 млн.
У той же час, EBITDA агрохолдингу за перше півріччя поточного року збільшилася на 41% порівняно з січнем-червнем минулого року і склала $ 272 млн, що пов’язано зі збільшенням обсягів продажів курятини, а також більш низькою собівартістю її виробництва за рахунок зафіксованої ціни на кукурудзу. Операційна маржа виросла до 36% з 22% за підсумками першого півріччя минулого року.
Компанія впевнена, що стійка вертикально-інтегрована бізнес-модель, конкурентна структура собівартості і інтенсивні інвестиції у виробництво допоможуть їй досягти сильних операційних і фінансових показників за підсумками 2014 року як в птахівництві, так і в рослинництві.
“Беручи до уваги високий урожай ранніх культур (пшениця та ріпак) і позитивний прогноз на основний урожай (соняшник, кукурудза і соя), а також збільшення посівних площ, цього року компанія очікує хороші фінансові результати в сегменті рослинництва, незважаючи на більш низькі ціни на зернові на світових ринках”, – наголошується в повідомленні агрохолдингу. Крім того, МХП зберігає плани щодо введення в експлуатацію останніх двох майданчиків з вирощування птиці на Вінницькому комплексі, довівши, таким чином, їх число до 12.
“Ми не можемо жити поза макроекономічною ситуацією в країні, за підсумками року ми будемо мати збиток, основною причиною цього є девальвація гривні”, – уточнила в коментарі агентству “Інтерфакс-Україна” фінансовий директор МХП Вікторія Капелюшна.
За її словами, агрохолдинг має значні заборгованості, які інвестував в розвиток, але у зв’язку з економічною ситуацією їх погашати стає все складніше.
“Але ми продаємо все більше, наші фабрики працюють на повну потужність, але на результатах першого півріччя поки не відображені процеси, пов’язані з закриттям птахофабрики “Шахтарська Нова” в Донецькій області”, – зазначила В.Капелюшна.
Вона уточнила, що підприємства МХП у Криму не поставляють продукцію на материкову частину України і працюють на місцевий ринок. Процес їх перереєстрації згідно із законодавством РФ ще не розпочався. В.Капелюшна не виключила початок перереєстрації найближчим часом.
За словами фіндиректора МХП, плани по початку будівництва заводу з переробки сої збереглися, це дозволить компанії знизити залежність від імпорту соєвого шроту, який використовується як корм для тваринництва.
Як повідомлялося, в першому півріччі 2014 року МХП збільшив виробництво м’яса птиці на 20% – до 268,88 тис. тонн, продажі третім особам зросли на 23% – майже до 252 тис. тонн. При цьому, незважаючи на заборону ввезення в країни Митного Союзу з лютого, експортні продажі за підсумками півріччя за рахунок диверсифікації ринків збуту збільшилися на 4% – до 57,56 тис. тонн.
“Миронівський хлібопродукт” є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, інших продуктів харчування.
Продукція МХП реалізується під торговими марками “Наша Ряба” (охолоджена курятина), “Легко!” (заморожені напівфабрикати), “Дружба народів”, “Бащинський”, “Європродукт” (ковбасні вироби та копченості), “Сертифікований Ангус” (елітна охолоджена яловичина), “Фуа Гра” (охолоджена і заморожена гусятина і фуа-гра).
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас