Росія відмовилася від поновлення виробництва літаків «Руслан» - у зв'язку зі "складною політичною ситуацією" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Росія відмовилася від поновлення виробництва літаків «Руслан» - у зв'язку зі "складною політичною ситуацією"

Світ
1541
Проект відновлення виробництва транспортних літака Ан-124 «Руслан» знято з порядку денного у зв’язку зі складною політичною ситуацією, повідомляють ЗМІ з посиланням на заступник голови Мінпромторгу Юрія Слюсаря.
«Що щиро шкода, це те, що в принципі велика кількість спільних проектів з точки зору розробки – той же самий проект відновлення виробництва та модернізації унікального літака «Руслан» – вони в цій ситуації, на цьому етапі, у нас на порядку денному не стоять», – заявив Слюсар.
Заступник міністра пояснив, що останні події, пов’язані з Україною, «підвісили вкрай важливі та перспективні проекти» в авіабудуванні.
В липні 2013 року глави урядів Росії та України Дмитро Медведєв і Микола Азаров домовилися про створення спільного підприємства (СП) з виробництва літаків Ан-124-100 «Руслан».
«Дуже важливо, щоб ми мали позитивний досвід створення спільного підприємства та спільного виробництва. Ан-124 – це унікальний літак, який має дуже великий потенціал у всіх галузях світової економіки. Тому ми впевнені, що і ми, і наші російські партнери успішно будемо над ним співпрацювати. І це буде тим позитивним прикладом, на базі якого наша співпраця буде розвиватися і надалі», – заявив тоді віце-прем’єр України Юрій Бойко.
В грудні 2013 року глава Мінпромторгу Денис Мантуров, який побував на ульянівському заводі «Авіастар-СП», заявив, що виробництво «Русланів» на підприємстві планується почати вже в 2018 році.
«Це будуть модернізовані повітряні судна. Ан-124 повинен бути оцифрований, і нам необхідно врахувати всі сучасні технології по впровадженню їх в конструкцію літака і бортове обладнання, включаючи модернізацію двигуна Д-18», – пояснив Мантуров.
Виробництвом транспортних літаків Ан-124 «Руслан» до 2003 року займався Ульянівський завод «Авіастар-СП», що випустив 36 таких літаків. В даний час випуск нових «Русланів» припинений, ведеться обслуговування літаків, що входять в авіапарки Міністерства оборони РФ і комерційних авіакомпаній, а також їх модернізація до рівнів Ан-124-100 і Ан-124-100-150 (зі збільшеним до 150 тонн комерційним завантаженням).
У квітні 2012 року «Авіастар-СП» підписав з Міноборони РФ трирічний контракт на модернізацію та подовження ресурсу шести літаків Ан-124, що належать військово-транспортній авіації РФ. З початку 2013 року, завод передав ВВС РФ два модернізованих до рівня Ан-124-100 «Руслана».
Ан-124 «Руслан» – важкий дальній транспортний літак розробки конструкторського бюро імені Антонова (Київ). Перший політ дослідний зразок літака зробив 24 грудня 1982 року, перший політ літака Ан-124, випущеного Ульянівським авіаційним промисловим комплексом, відбувся 30 жовтня 1985 року. На озброєння військово-транспортної авіації СРСР літак надійшов в січні 1987 року. Перший політ першого серійного цивільного літака Ан-124-100 «Руслан» відбувся 6 червня 1991 року.
У базовій військовій модифікації Ан-124 здатний брати на борт до 440 парашутистів-десантників або 880 солдат з повним спорядженням. «Цивільні» транспортники здатні перевозити вантажі вагою до 120 тонн, у тому числі моновантажі вагою до 50 тонн.
Спочатку термін служби Ан-124 оцінювався в 25 років, проте в 2007 році проектний ресурс був збільшений до 50 тис. льотних годин, 10 тис. польотів і 45 років служби.
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас