Американці відмовляються від російських горілчаних брендів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Американці відмовляються від російських горілчаних брендів

Аграрний ринок
1406
Американці можуть і не помітити обмежень на ввезення в США російського алкоголю, якщо влада піде на такі санкції: обсяги імпорту горілки з РФ вже в 2013 році скоротилися на 70% порівняно з попереднім роком, передає MarketWatch з посиланням на дані Distilled Spirits Council.
При цьому серед 10 марок горілки, які найбільше продаються в США, в минулому році жодна не була російською.
“Американців це не турбує, бо на ринку так багато американських брендів”, – заявив MarketWatch автор книги “Горілка” Вікторіно Мейтус. За його словами, після скасування сухого закону, що діяв в США в 1920-1933 роках, особливого поширення набули власні і – меншою мірою – європейські бренди.
На сьогоднішній день найпопулярніша горілка в США – Stolichnaya Premium (або просто “Stoli”), проте де-факто її розливають в Латвії, зазначає видання.
За обсягами продажу (в ящиках) в 2013 році в п’ятірку лідерів входили Smirnoff (виробляється в декількох країнах, але не в РФ), Absolut і Svedka (Швеція), Grey Goose (Франція) і Skyy (США).
Між тим в США стає все більше невеликих горілчаних підприємств – їх число вже перевалило за 500.
Загалом в США в минулому році було продано 65,9 млн 9-літрових ящиків горілки загальною вартістю $5,6 млрд, свідчать офіційні дані.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас