P&G продасть 100 своїх брендів - щоб сфокусуватися на Tide, Pampers, Gillette — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

P&G продасть 100 своїх брендів - щоб сфокусуватися на Tide, Pampers, Gillette

Фондовий ринок
480
Американська Procter & Gamble Co., найбільший світовий виробник споживчих товарів, планує відмовитися від більш ніж половини своїх брендів, щоб домогтися більш високих темпів зростання.
Голова компанії Алан Лафлі заявив The Wall Street Journal, що P&G має намір сфокусуватися на 70-80 основних торгових марках і позбутися близько 100 інших, які показують більш слабкі результати.
Бренди, які компанія хоче зберегти, такі як порошок Tide, Pampers, косметика Olay і бритви Gillette, формують понад 90% прибутку P&G, що становить $83 млрд. Водночас бренди, що продаються, в першу чергу нішеві, забезпечують близько $8 млрд виручки.
Рішення P&G, яка до цього агресивно розширювала свій бізнес, означає зміну багаторічної стратегії. На думку керівництва компанії, це необхідно для підвищення її конкурентоспроможності та більш активного зростання прибутку.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас