Українські літаки викликали інтерес у авіасалоні "Фарнборо"


Українські літаки викликали інтерес у авіасалоні "Фарнборо"

“Цікавляться передусім літаком Ан-178, якому сьогодні практично немає аналогів у світі. Це транспортний літак вантажопідйомністю 18-20 тонн, який може працювати у важких природних умовах. Йому, наприклад, потрібно менше місця для зльоту і посадки, він менш вибагливий до покриття аеродрому”, – сказав віце-президент компанії “Антонов” Микола Подгребельний.

Ан-178 розробляється з 2010 року як заміна для застарілих моделей. Літак створюється на базі пасажирського Ан-158, лише нещодавно запущеного в серійне виробництво.

Голова комітету Верховної Ради з питань транспорту Борис Колесніков в ході роботи авіасалону заявив, що для ефективної роботи та конкуренції на світових ринках підприємство “Антонов” потребує держпідтримки.

“Потрібно збільшувати статутний капітал “Антонова”. Держава повинна мати довгостроковий план на 10-15-20 років. Сьогодні “Антонову” нададуть $50 млн, а завтра передумають – прийде новий уряд – не дасть. Такі світові концерни не можуть працювати в залежності від українського бюджету. Держава повинна допомагати в науково-технічних розробках, фінансувати їх, і просувати їх на зовнішніх ринках”, – сказав Колесніков на зустрічі з журналістами.

Він додав, що не було такого випадку, щоб американській або британській компанії не повернули ПДВ, і щоб посол цієї країни тут же не був би у нього в приймальні під час роботи в уряді в 2010-2012 рр.

Колесніков також зазначив, що українському авіабудуванню необхідно чітко визначитися з пріоритетами. “Потрібно визначити пріоритети. Не можна займатися всім одразу. Головні досягнення України на сьогодні у вантажній авіації”, – сказав депутат.

Він додав, що ринок транспортної авіації в країнах Латинської Америки та Африки – “космічний за обсягом”. “Тому не треба ламати списи. Ми не можемо за один рік обіграти Embraer або Bombardier (бразильська і канадська авіабудівні компанії, – ред.). Це неможливо. Якщо ми в пасажирській авіації відстали, то потрібно думати, як надолужувати. Потрібно купувати ліцензії для виробництва, домовлятися зі світовими виробниками. А в транспортній авіації ми попереду… АН-70 ні в чому не поступається – це 100%, а я вважаю, що навіть перспективніший, ніж Airbus “, – сказав Колесніков.

Нагадаємо, що в 2014 році Міжнародний авіасалон Farnborough відбувався з 17 до 20 липня. Україну на авіасалоні представляли ВАТ “Мотор Січ”, ДП “Антонов” і держконцерн “Укроборонпром”.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua