"Укрзалізниця" підтвердила плани щодо закупівлі рухомих складів у вітчизняних компаній


"Укрзалізниця" підтвердила плани щодо закупівлі рухомих складів у вітчизняних компаній

Державна адміністрація залізничного транспорту України (“Укрзалізниця”) має намір купувати рухомий склад в українських підприємств незалежно від того, хто є їхнім власником. Про це перший заступник генерального директора “Укрзалізниці” Максим Бланк написав на сторінці в мережі Facebook.

За його словами, планується здійснити закупівлю техніки на Крюківському вагонобудівному заводі, ремонт здійснювати на Дніпропетровському та Харківському вагоноремонтних заводах.

Локомотиви планується закупити на “Луганськтепловозі”, вантажні вагони планується закупити у “Дніпровагонмашу” або Попаснянського вагоноремонтного заводу. Крім того, планується закупівля колійної техніки.

При цьому Бланк зазначив, що “волею долі”, всі ці підприємства знаходяться в приватних руках: у деяких акціонери – російські структури, у деяких – українські бізнесмени – Коломойський, Ахметов, Юрушев, Тігіпко, Жеваго і т. д.”.

“А що стосується ДВРС (ПАТ” Дніпропетровський завод з ремонту та будівництва пасажирських вагонів” – “Дніпровагонрембуд “- ред.), де я раніше був головою спостережної ради: якщо знаєте українське підприємство, яке готове робити капітально-відновлювальний ремонт пасажирських вагонів з продовженням терміну життя вагона на 23 роки з повною модернізацією – кондиціювання, вакуумні туалети і нова система управління електроживленням на борту – просто підкажіть йому, що цього і наступного року “Укрзалізниця” проводитиме низку тендерів, в яких можна і потрібно брати участь. Я такого, крім ДВРС не знаю”, – зазначив перший заступник голови Держадміністрації.

Він додав, що рішення про відповідні обсяги робіт були прийняті до приходу нового менеджменту “Укрзалізниці”. “Я не бачу нічого корупційного в тому, щоб розміщувати значну частку цих робіт на єдиному повноцінно працюючому вагоноремонтному заводі в Україні”, – констатував Бланк.

Змінила страховика

Водночас, за словами Бланка, “Укрзалізниця” змінила компанію з обов’язкового страхування пасажирів на 4 з 6 залізниць. “Ми замінили всі страхові компанії, що раніше працювали, на компанію “Інтерполіс”, в якій сукупна частка УЗ і держави становить більше 50%. Зробили ми це на4 з 6 доріг, на решті – триває дооформлення документів. Найголовніше питання – ставка страхового збору тепер становить 0,4% проти 1,5% вартості квитка за старими схемами. І пасажиру приємніше, й грунту для корупції менше”, – написав Бланк.

При цьому він уточнив, що УЗ не відмовилася від ідеї відкритих конкурсів: “це просто дало нам змогу швидкого маневру для розриву відносин зі старими страховими”.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua