74% українців є покупцями сучасних магазинів роздрібної торгівлі - соціологи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

74% українців є покупцями сучасних магазинів роздрібної торгівлі - соціологи

Особисті фінанси
303
У 2014 році 74% українців є покупцями гіпермаркетів, супермаркетів, дискаунтерів і C & C. Про це свідчать дані регулярного дослідження “Монітор роздрібної торгівлі” експертної компанії “GfK Ukraine”.
За результатами першого кварталу 2014 року кількість покупців форматів сучасної торгівлі збільшилася на 6% порівняно з аналогічним періодом 2013 року і становить 74%.
“Найвищий темп зростання кількості покупців мають гіпермаркети (+18%) і дискаунтери (+10%). Відповідно зросли оборот і частка цих форматів на ринку товарів широкого споживання. Популярні мережі гіпермаркетів “Auchan”, “Там Там” і “Velmart”, а також дискаунтер, лідер ринку, торгова мережа “АТБ”. Найбільш розвиненим каналом сучасної торгівлі в Україні залишаються супермаркети. Кількість їхніх покупців в цілому теж зростала (+6%), проте українці купували в них менше, незважаючи на зростання цін у першому кварталі 2014 року”, – йдеться в повідомленні.
Водночас традиційні канали торгівлі, якими є магазини поблизу будинків та гастрономи, втратили частину своїх покупців.
За матеріалами:
УНН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас