Продажі телефонів зменшуються — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Продажі телефонів зменшуються

Технології&Авто
790
За даними аналітичної компанії IDC, в поточному році продажі смартфонів вже сягнули свого максимального значення в Кореї і Японії, а в країнах Західної Європи та США зростання продажів почало сповільнюватися. «Оскільки показники проникнення збільшуються, поставки смартфонів зростають повільнішими темпами і навіть почнуть скоро зменшуватися. У деяких європейських країнах поставки вже зменшилися, – сказав аналітик з IDC Франциско Джеронімо. – Це стане проблемою для більшості провідних виробників, оскільки доходи стануть швидко падати, і для продавців, які не отримають доходів. Їхні ринкові частки не дозволять їм компенсувати більш низькі доходи і показники операційної рентабельності більш високими обсягами».
Хоча розвинені ринки залишаються важливими, зокрема, тому що клієнти там лояльніші і частіше можуть дозволити собі продукти класу преміум, IDC прогнозує спад поставок до цих країн наступні п’ять років. Таким чином, з’явиться різниця між продажами смартфонів в розвинених країнах і країнах, де продажі все ще зростають швидкими темпами, оскільки все більша кількість людей починають використовувати мобільні мережі в якості основного доступу до інтернету.
До 2020 р. частка країн Азії та Африки в світових продажах значно збільшиться, тому такі компанії, як Apple, прагнуть наростити кількість своїх клієнтів у цих регіонах. IDC очікує, що до 2018 р. частка Китаю в постачаннях смартфонів сягне приблизно третини всього світового обсягу, що перетворить Піднебесну в найцінніший ринок мобільних телефонів, а поставки до Індії, Індонезії та Росії збільшаться за цей період більш ніж у два рази.
На цих ринках, однак, домінують дешеві смартфони на платформі Android, які пропонують ті саміфункції, що і більш дорогі пристрої Apple і Nokia. На думку аналітиків, схожа тенденція спостерігається і на західних ринках, де кілька нових постачальників, наприклад французька компанія Wiko, приєдналися до дешевших азіатських брендів, таких як Huawei і ZTE. «Оскільки база використання смартфонів вже велика і рівень заміни збільшується, зростання поставок на західних ринках сповільнюється, а постачальники знижують стандартні ціни, щоб зберегти обсяги», – зазначив аналітик телекомунікаційної сфери в EY Адріан Башнонга.
Зрушення на ринку впливає на стратегії операторів в таких країнах, як Великобританія, де, за даними GfK, які опинилися у розпорядженні Financial Times, продажі смартфонів через провідних мобільних операторів протягом 12 місяців до березня знизилися на 25%. Тим часом контракти, за якими клієнт отримує тільки сім-карту, збільшилися на 9%, оскільки багато хто відмовився від пропозицій «контракт + смартфон» на користь більш дешевих тарифів з використанням телефонів, які у них вже є.
За словами одного з керівників телекомунікаційної компанії, оператори змінюють свої маркетингові стратегії, роблячи акцент на якості мереж або доступі до інформації та сервісів, наприклад безкоштовної потокової передачі ТБ і музики. Він каже, що оператори більше не хочуть бути просто посередниками при продажу пристроїв іншій компанії. «Ми збираємося зробити своїми пріоритетами якість мереж і покриття, – зазначив він, додавши, що така перевага, яку отримала O2 завдяки ексклюзивним продажам контрактів з першим iPhone у Великобританії, більше недоступна. – Не так давно найголовнішим було продавати новітню версію iPhone». Джеронімо також вказав на можливість «другої хвилі користувачів смартфонів», до якої увійдуть ті, кому вони не потрібні або вони їх не хочуть, але все одно купують через те, що вибір альтернатив невеликий.
Оператори заявили IDC, що їх клієнтів мало цікавить бренд, якщо вони можуть купити за півціни смартфон з гарним дизайном, високою продуктивністю і хорошим фотоапаратом. Зрушення на ринку означає, що виробники мобільних пристроїв повинні або розробити нову концепцію, яка порушить цю тенденцію, або просто підвищувати виручку, знижуючи ціни.
За словами вищезазначеного керівника телекомунікаційної компанії, це пояснює, чому Apple, Samsung, Sony, LG, Huawei та інші розробили або імовірно розробляють зразки пристроїв, що носяться, наприклад смартгодинника. «Ринок пристроїв зараз відкритий для всіх – якісні компоненти доступні за низькими цінами, тому зараз питання полягає в тому, що можна до цього додати, – говорить він. – Такі провідні постачальники, як Samsung, прагнуть урізноманітнити лінійку своїх продуктів, намагаючись відповідати новим хвилям попиту в суміжних категоріях, наприклад пристроїв, що носяться і послуг підключення до телебачення».
За матеріалами:
Капітал
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас