Російські товари за місяць бойкоту втратили 20% покупців в Києві і близько 8% у регіонах - дослідження — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Російські товари за місяць бойкоту втратили 20% покупців в Києві і близько 8% у регіонах - дослідження

Світ
546
Громадська кампанія бойкотування вироблених в Росії товарів, розпочата в Україні у відповідь на анексію Криму, призвела до скорочення числа їхніх покупців у квітні порівняно з березнем: у Києві – на 20%, на півночі країни – 10%, а в решті регіонів – на 8%, такі результати дослідження споживчої панелі домогосподарств оприлюднила компанія GfK Ukraine.
Згідно з ними, у вартісних показниках регіональні відмінності виявилися значнішими. Мешканці центру країни витратили на російські товари в квітні на 24% менше, ніж місяцем раніше, кияни та жителі заходу – на 16%, споживачі східної України – на 6%, північній – на 1%.
Лише на півдні країни (без Криму) було зафіксовано зростання витрат на товари російських виробників на 1%, проте в цілому по країні в квітні витрати домогосподарств на 60 категорій товарів, що беруть участь в дослідженні, збільшилися до попереднього місяця на 9%.
Відповідно до даних споживчої панелі GfK Ukraine, найбільш активно бойкот російських товарів підтримала молодь у віці до 30 років, серед якої число покупців російських товарів впало на 13%, тоді як у групі 50-59 років таких було 6%, а серед тих, кому за 60 – 3%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас