Рада обмежила показ реклами на телебаченні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Рада обмежила показ реклами на телебаченні

Казна та Політика
1190
У Раді зазначають, що головним у цьому законі є те, “що телевізійні блоки реклами стануть коротші, а ефективність реклами зросте.
За законопроект в цілому про внесення змін до законодавства, що стосуються приведення у відповідність до Європейської конвенції про транскордонне телебачення проголосували 229 народних депутатів з 314 зареєстрованих в залі засідань.
Представляючи цей законопроект, керівник підкомітету Комітету з питань слова та інформації Олена Кондратюк зазначила, що головне в цьому законі те, “що телевізійні блоки реклами стануть коротші, а ефективність реклами зросте”.
Відповідно до закону, частина реклами та телепродажів протягом кожної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20%, а під час виборчого процесу – 25% фактичного обсягу мовлення.
У законі зазначається, що час мовлення, відведений на рекламу і телепродажі, не може перевищувати 15%, а під час виборчого процесу – 20% фактичного обсягу мовлення протягом доби телерадіоорганізації будь-якої форми власності.
Закон також передбачає, що трансляція програм для дітей за умови їхньої тривалості до 30 хвилин не може перериватися рекламою.
Водночас, трансляція програм передач для дітей за умови їхньої тривалості понад 30 хв. і програм передач новин може перериватися рекламою не частіше одного разу кожні 30 хв.
Закон передбачає що трансляція кіно- і телефільмів може перериватися рекламою не частіше одного разу протягом кожних 30 хвилин мовлення.
Відповідно до закону, трансляція інших фільмів, у тому числі окремих серій, серіалів, документальних фільмів, може перериватися рекламою не частіше одного разу кожні 20 хвилин мовлення.
Закон набуде чинності через три місяці після опублікування.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас