Сoca-Cola скоротила продажі в Україні приблизно на 15% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Сoca-Cola скоротила продажі в Україні приблизно на 15%

Фондовий ринок
584
Компанія Coca-Cola Hellenic Bottling Company, ексклюзивний ботлер Coca-Cola в Росії, СНД і країнах Європи, в січні-березні 2014 року зафіксувала падіння продажів в Україні приблизно на 15% (mid-teens decline), тоді як за аналогічний період 2013 року зростання продажів становило до 5%.
Відповідно до квартального звіту компанії, в умовах складної соціально-економічної і політичної обстановки в країні і пов’язаного з нею зниження споживчого попиту, категорія газованих напоїв була найстійкішою.
При цьому продажі напоїв під брендом Сoca-Сola скоротилися на 6-9% (high single digits), Fanta – збільшилися на 1%.
Водночас Сoca-Cola HBC повідомляє, що за підсумками кварталу їй вдалося поліпшити позиції на українському ринку газованих напоїв як у натуральному, так і вартісному вираженні.
За звітом, через високий рівень волатильності нацвалют ринків, що розвиваються, до яких, серед інших країн, відносяться Україна і Росія, компанія прогнозує курсові втрати в розмірі EUR90-100 млн за підсумками 2014 року. Щоб частково компенсувати цей результат, вона ініціює перегляд цін на продукцію і скорочення витрат переважно на українському і російському ринках.
Компанія Coca-Cola Hellenic виробляє в Україні безалкогольні напої на заводі в Київській області, є одним з найбільших операторів на цьому ринку. Представлена ​​у категоріях газованих напоїв, питної води, соків, енергетичних напоїв і холодного чаю.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас