Найбільший виробник курятини в Україні отримав $316 млн чистого збитку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Найбільший виробник курятини в Україні отримав $316 млн чистого збитку

Фондовий ринок
3016
Показник EBITDA агрохолдингу “Миронівський хлібопродукт” (МХП) за підсумками січня-березня 2014 року збільшився на 45% порівняно з аналогічним періодом 2013 року – до $106 млн.
За фінансовим звітом компанії, оприлюдненим на сайті Лондонської біржі в середу, виручка МХП у першому кварталі збільшилася на 2% і становить $309 млн.
Чистий прибуток холдингу за вирахуванням курсових втрат збільшився на 64% – до $51 млн.
Після вирахування негрошового збитку від нереалізованої курсової різниці чистий збиток становить $316 млн проти прибутку $36 млн у першому кварталі минулого року.
Валовий прибуток МХП за вказаний період становить $103 млн, що на 59% більше, ніж у січні-березні попереднього року, операційний – $80 млн (на 60% більше).
У документі вказується, що виробництво курятини в першому кварталі збільшилося приблизно на 30%, а її продажі – на 22%, до 112,27 тис. тонн.
“Наша бізнес-модель вертикальної інтеграції також зробила свій внесок у хороші фінансові результати. Внаслідок більш низьких цін на зернові в 2013 році собівартість виробництва курятини в першому кварталі 2014 року значно знизилася. Ми очікуємо збереження цієї тенденції протягом усього поточного року”, – наведені в документі слова голови правління МХП Юрія Косюка.
За даними компанії, на Вінницькій птахофабриці на повну виробничу потужність працюють дев’ять з 12 майданчиків з вирощування птиці. У результаті зростання обсягів виробництва курятини на цій птахофабриці протягом 2013 року загальний обсяг виробництва м’яса птиці в МХП у першому кварталі 2014 року збільшився приблизно на 30% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Як уточнила в коментарі агентству “Інтерфакс-Україна” фінансовий директор МХП Вікторія Капелюшна, агрохолдинг практично завершив посівну кампанію і розраховує на високий врожай цього року зважаючи на сприятливу ​​погоду.
За її словами, інвестиційні плани на рік залишаються незмінними, незважаючи на економічну ситуацію в країні.
“Ми від початку не закладали великих інвестицій на цей рік – $100-120 млн, оскільки вклали більшу частину коштів у Вінницький птахокомплекс, до будівництва другої черги якого приступимо не раніше 2015 року”, – сказала вона.
В.Капелюшна зазначила, що через подорожчання палива та інших ресурсів для забезпечення роботи виробництва слід очікувати і подорожчання курятини.
“Курятина у нас зараз стоїть в ціні, але дорожчає бензин, газ, зерно, тому це (подорожчання ІФ) неминуче. Це еволюційний розвиток, і люди на наших підприємствах теж повинні отримувати зарплати”, – зазначила вона.
За її словами, підприємства холдингу в Криму продовжують працювати в звичайному режимі.
Фінансовий директор МХП також зазначила, що холдинг продовжує диверсифікувати канали експорту. Протягом звітного періоду значно зросли обсяги продажів на ринках Близького Сходу, Азії, Африки, деяких країн СНД, що компенсувало скорочення продажів до країн Митного союзу.
“Миронівський хлібопродукт” є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, інших продуктів харчування.
Продукція МХП реалізується під торговими марками “Наша Ряба” (охолоджена курятина), “Легко!” (заморожені напівфабрикати), “Дружба народів”, “Бащинський”, “Європродукт” (ковбасні вироби та копченості), “Сертифікований Ангус” (елітна охолоджена яловичина), “ Фуа Гра” (охолоджена і заморожена гусятина і фуа-гра).
За підсумками 2013 року агрохолдинг отримав чистий прибуток $162 млн. що на 48% менше, ніж у 2012 році. Виручка зросла на 6% – до $1,496 млрд.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас