Обсяг глобального рекламного ринку в 2014 році сягне $537 млрд. — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Обсяг глобального рекламного ринку в 2014 році сягне $537 млрд.

Світ
135
За оцінками аналітиків ZenithOptiMedia, обсяг глобального рекламного ринку в нинішньому році сягне $537 млрд. Якщо ці прогнози виправдаються, зростання по відношенню до 2013-го становитиме 5,5%: торік на рекламу різних видів було витрачено загалом $509 млрд.
Витрати на рекламу в Єврозоні, за оцінками ZenithOptiMedia, піднімуться в 2014-му з $69 до $70 млрд. Зростання в цьому регіоні, як наголошується, не спостерігалося з 2010-го. У Сполучених Штатах обсяг ринку збільшиться з $167 до $176 млрд.
Найбільшим рекламним сегментом у 2013-му залишалося телебачення з часткою в 40,1%. На інтернет-рекламу (з урахуванням мобільного сегменту) припало 20,8% глобального ринку. Далі йдуть газети з 16,9%.
У нинішньому році на інтернет-рекламу припаде більше 22% ринку – $121 млрд у грошовому вираженні. До 2016-го частка інтернет-реклами підніметься до 27,1%. Сприяти цьому буде зростаюче проникнення мобільних пристроїв: рекламні витрати у відповідному сегменті збільшаться з 2,7% в 2013-му до 7,6% в 2016-му, або з $13,4 до $45 млрд.
Найбільшими рекламними ринками в 2013-му були США ($167,3 млрд), Японія ($53,0 млрд), Китай ($41,0 млрд), Німеччина ($23,2 млрд) і Великобританія ($20,4 млрд). У 2016-му, як прогнозується, перша п’ятірка буде виглядати наступним чином: США ($191,4 млрд), Китай ($57,4 млрд), Японія ($56,3 млрд), Німеччина ($24,1 млрд) і Великобританія ($23,9 млрд).
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас