Туристичний ринок впаде вдвічі через конфлікт у Криму - прогноз — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Туристичний ринок впаде вдвічі через конфлікт у Криму - прогноз

Казна та Політика
2089
Скорочення українських туристичних продажів у березні-квітні 2014 року становитиме близько 50% порівняно з аналогічним періодом 2013 року, у зв’язку з нестабільною політичною і соціальною ситуацією в Україні, вважає генеральний директор туристичного оператора TUI Ukraine Володимир Щупак.
“Безумовно, політична нестабільність впливає на туристичну галузь. У березні-квітні більшість туроператорів скоротили свої програми, з урахуванням цього спад продажів становить близько 50%, але обсяги на літо 2014 року поки що зберігаються на раніше запланованому рівні, при цьому продажі знизилися в середньому також на 50%, але ще рано робити якісь висновки щодо літнього сезону”, – сказав він.
Щупак пояснив це тим, що українці традиційно починають бронювати літні поїздки досить пізно – в кінці березня (саме на цей період припадає пік акції “раннє бронювання”), і якщо ситуація в країні стабілізується, то ринок цілком може відновитися.
“Думаю, питання коригування літніх польотних програм буде вирішуватися в квітні”, – сказав він.
Щупак також повідомив, що TUI Ukraine веде переговори з низкою українських авіакомпаній про можливе зниження ціни на перельоти.
“Більше того, ми зараз ведемо переговори про ціну та умови співпраці з усіма без винятку партнерами. Ті обставини, в яких всі ми зараз опинилися, без перебільшення, можна віднести до форс-мажору, і щоб подолати цей непростий період, нам потрібна підтримка всіх партнерів”, – сказав гендиректор TUI Ukraine.
Говорячи в цілому про ринок, Щупак наголосив, що до початку української кризи ринок розвивався стрімко.
“Щорічне зростання сягало 40%, оператори отримували прибуток. Але поки що рано робити прогнози про те, що буде з галуззю далі – може або відбутися суттєвий спад, або до літа попит відновиться, і розвиток продовжиться”, – констатував він.
Міжнародна туристична компанія TUI Travel PLC заявила про плани за рахунок придбання туроператора Turtess Travel, що спеціалізується на масових напрямках, збільшити кількість клієнтів в Україні за підсумками 2013 року до 243 тис. туристів і збільшити продажі TUI в країнах СНД до $800 млн і відправку до 850 тис . туристів на рік.
До групи TUI Travel PLC входить більше 240 брендів, серед яких туроператори, круїзні компанії, авіаперевізники, готельні ланцюжки та ін. Компанія була утворена в результаті злиття двох туристичних компаній TUI Tourism і First Choice Holidays в 2007 році.
Понад 55% акцій TUI Travel PLC належать групі TUI AG, найбільшим акціонером якої є структури російського підприємця Олексія Мордашова.
Група обслуговує близько 30 млн туристів, працює в 180 країнах і пропонує клієнтам різноманітні варіанти відпочинку. TUI Тravel PLC включає кілька авіакомпаній і володіє найбільшим чартерним флотом у світі. TUI Russia&CIS була створена на базі російських компаній VKO Group, Mostravel та української “Вояж Київ”.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас