У Росії автомобілі подорожчають на 20% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Росії автомобілі подорожчають на 20%

Світ
1474
У кулуарах женевського мотор-шоу обговорення автомобільних новинок і перспективних технологій відійшло на другий план. Занадто важливий для багатьох з присутніх російський ринок, на якому, через події в Україні і обвальне падіння рубля, ситуація близька до панічної, пише Autonews.ru.
Так, керівники автомобільних брендів визнають: рублеве піке виводить бізнес за межу рентабельності. “Кожен дроп на 1 рубль коштує нам 40-60 млн доларів додаткових витрат”, – діляться побоюваннями представники одного з найбільших автовиробників на нашому ринку.
Низка представництв автокомпаній в Росії провели екстрені наради у зв’язку зі сформованою ситуацією в економіці. Всі готуються до скорочення витрат і шукають нові способи закрити втрати. “У кризовій ситуації у мене є три варіанти поведінки. Я можу скоротити витрати, але вони не можуть повністю компенсувати втрачене; можу втратити частину грошей, що теж не дуже добре; нарешті, можу підвищити ціни відповідно з обмінним курсом, але і це теж не панацея. Необхідно шукати баланс між трьома елементами”, – вважає генеральний директор Volkswagen Group Rus Маркус Озегович.
Але підвищення цін відбудеться в обов’язковому порядку, і більшість учасників ринку вважає, що воно буде значним. Цінові маневри почалися з лютого, коли деякі компанії оголосили про зростання приблизно на 1,5-2%, до початку березня особливо нетерплячі зважилися на другий крок – відповідно, з початку року цінники на деякі моделі виросли на 4-5%, найсильніше, звісно, підросли дорогі моделі і комплектації. Квітневе підвищення буде більш масовим – зокрема, Subaru до кінця місяця підніме ціни на 2-3%, переписувати цінники готується “Форд-Соллерс”.
Далі можливий лавинний обвал, але поки що більшість гравців зайняли вичікувальну позицію, занадто непередбачувано змінюється ситуація. “Ми перебуваємо в режимі очікування, ні в кого немає прогнозів щодо подальшого розвитку подій. Не приховую, всередині компанії ми обговорюємо можливе підвищення цін, але рішення поки що немає”, – говорить президент “Кіа Моторс Рус” Кім Сон Хван.
“Ми уважно стежимо за змінами на ринку і за тим, як поведуть себе конкуренти. Якщо хтось першим піде на такий крок, то ми будемо змушені його повторити. Зараз поки що всі утримуються від зміни цін, але, думаю, за нинішніх курсів валют, уникнути підвищення не вийде”, – визнає президент Mitsubishi Motors Rus Наоя Такаї.
Втім, у вигіднішому положенні виявляються компанії, які користуються привілеями при виробництві в Росії. “У нас є дві машини, які збираються у Владивостоці, що не робить ситуацію критичною для нас. У нас спеціальні тарифи на виробництво там, і це дуже вигідно. Виробництво у Владивостоці дозволить уникнути різкого збільшення цін”, – говорить президент Mazda corporation Масамічі Коган.
“Очевидно, що підвищення відбуватиметься в кілька етапів. Є ринкові дослідження, наприклад PWC, які показують, що зростання буде в районі 15%, але він буде відбуватися в кілька етапів, і не залежатиме від якогось одного гравця, – вважає Озегович. – Ми будемо відслідковувати ринок, щоб подивитися як поводяться конкуренти, і цілком можливо, думати, якими кроками нам підвищувати ціни; в будь-якому випадку, ми будемо реагувати дуже швидко”.
Однак і зростання цін буде недостатньо. Для більшості компаній стакан наполовину порожній: “Навіть 15%-е підвищення не допоможе нам компенсувати витрати, понесені на початку року. Правильніше говорити про цифру, близьку до 20%”, – говорить представник однієї з компаній-лідерів з продажу в Росії. За неофіційною інформацією, багато компаній розглядають можливість скорочення інвестпрограм і готуються до голодних часів.
За матеріалами:
autonews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас