Мережа одягу Mango відмовляється від франчайзингу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мережа одягу Mango відмовляється від франчайзингу

Фондовий ринок
891
Іспанська компанія Mango MNG Holding, SlU, побоюючись конкуренції, почала розвиватися самостійно. Мережа одягу планує відмовитися від роботи з франчайзинговими партнерами, які з 1990-х відкрили загалом 17 магазинів у Києві, Дніпропетровську, Донецьку, Одесі та Харкові. Про це «Капіталу» розповів консультант з комерційної нерухомості, що побажав залишитися неназваним.
Отримати коментар менеджера з розвитку в СНД бренду Mango Юлії Селивановської виданню не вдалося.
Перший власний магазин площею близько 1 тис. кв. м Mango MNG Holding, S.l.U. має намір відкрити на Хрещатику навесні 2014 р., повідомили два консультанти з комерційної нерухомості та один девелопер. За їх інформацією, компанія підписала договір про оренду приміщень з торгово-розважальними центрами Rose Park в Донецьку і «Республіка» у Києві.
«Наступного року власна мережа Mango може налічувати до десяти магазинів», – зазначив консультант з комерційної нерухомості, який попросив не називати його імені. Зараз мережа, за його даними, активно веде переговори практично з усіма великими торгово-розважальними центрами. Співвласник Dream Town Олександр Меламуд підтвердив, що представники Mango зверталися і до них, уточнивши, що «мережа зможе відкритися після того, як закінчиться договір оренди їх франчайзингового партнера».
В офіційному прес-релізі консалтингової компанії UTG (брокер торгово-розважального центру «Республіка») з посиланням на Юлію Селивановську сказано, що «інвестиції в один універмаг складають понад €1 млн».
Mango має намір розвиватися в Україні самостійно, щоб збільшити свій прибуток і не втратити ринок через активність конкурентів, вважає заступник директора департаменту торгової нерухомості консалтингової компанії CB Richard Ellis Вадим Зінченко.
Він пояснив, що через складні франчайзингові договори нові магазини мережі відкриваються вкрай рідко. Приміром, торік Mango відкрила одну торгову точку, а головний конкурент – іспанська компанія Inditex (мережі Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti) не менше десяти магазинів різних брендів.
Наступного року, як раніше писав «Капітал», в Україну планує вийти ще один конкурент Mango – шведська мережа H&M. «У багатьох європейських країнах та Росії Mango вже давно розвивається самостійно, тому Україна для неї – новий ринок збуту», – підкреслив Зінченко.
Mangо – не перша мережа, яка має намір відмовитися від розвитку за франчайзингом і розвиватися самостійно. Нагадаємо, цього року перший власний магазин в Україні відкрили мережі LC Waikiki, Collezione (центральний офіс у Туреччині), зайшла і Camper (офіс на Майорці). «Близько половини нових брендів, які відкриються в «Республіці», вийдуть самостійно», – запевнив партнер консалтингової компанії UTG Віталій Бойко.
Власникам торгових центрів набагато цікавіше працювати безпосередньо з мережами, а не з їх франчайзинговими партнерами, впевнений Бойко, адже у рітейлерів великі бюджети на просування, свіжа концепція і найновіші колекції. При цьому ціни на деякі моделі у них в середньому на 5-10% нижчі, ніж у франчайзингових магазинах.
Проблем з фінансуванням у мережі не виникне – вона дуже успішно працює на європейських ринках, переконаний консультант з комерційної нерухомості, що побажав зберегти інкогніто. Відповідно до офіційного звіту компанії за 2012 р., на початок 2013 р. мережа налічувала 2,6 тис. магазинів в 107 країнах світу.
Оборот компанії за минулий рік становив €1,69 млрд, що на 20% більше порівняно з 2011 р., при цьому близько 84% продажів Mango MNG Holding отримала від своєї роботи за межами Іспанії.
За матеріалами:
Капітал
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас