Банк, який завжди під рукою! — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Банк, який завжди під рукою!

Кредит&Депозит
550
Підвищені вимоги до якості банківського обслуговування призвели до появи сервісу «Мобільний Банкінг» для юридичних осіб.
Стрімкий розвиток технологій і підвищені вимоги клієнтів до якості банківського обслуговування привели до появи нового сервісу «Мобільний Банкінг» для юридичних осіб та підприємців.
На сьогоднішній день ця послуга дає можливість проводити банківські операції і контролювати свої рахунки за допомогою мобільного додатку, встановленого на смартфон або планшет клієнта банку.
Іншими словами, суть інновації зводиться до можливості здійснювати банківські операції, маючи під рукою тільки смартфон, який набагато компактніше, доступніше і зручніше комп’ютера або навіть самого малогабаритного ноутбука. Але чи тільки в цьому полягає основна відмінність «мобільної» новинки від уже звичного Інтернет-Банкінгу? З цього питання ми почали бесіду з Заступником Голови Правління ПАТ «МАРФІН БАНК» Юрієм КРАЛОВИМ.
- Мобільний Банкінг – це, по суті, той же Інтернет-Банкінг, який працює на мобільних пристроях, смартфонах і планшетах на базі систем Android або Apple. Тобто функціонал практично не відрізняється від стандартної системи дистанційного обслуговування Інтернет-Банкінгу.
– У чому ж перевага послуги «Мобільний банкінг» для клієнта?
- Переваги дистанційного обслуговування, на мій погляд, вже всім очевидні – це, в першу чергу, повна мобільність, а отже зручність та економія часу.
Часові витрати на формування платежів, точніше для їх підтвердження керівником, скорочуються багаторазово – адже Мобільний Банкінг для користувача завжди під рукою.
Зазначу, що важливою особливістю «Мобільного банкінгу» від ПАТ «МАРФІН БАНК» є відсутність плати за послугу перші два місяці її використання.
Так само знижена оплата за проведення платежів в системі Інтернет-Банкінг в національній валюті.
– Які види платежів клієнт може проводити за допомогою Мобільного Банкінгу? Які можливості надає послуга?
- Існуючий функціонал Мобільного Банкінгу дозволяє управляти своїми рахунками: здійснювати платежі, переглядати залишки та виписки по рахунках. За допомогою Мобільного Банкінгу можна створювати і відправляти в банк платіжні документи в національній валюті, переглядати курси валют, контролювати свої рахунки і знаходити найближчі відділення і банкомати банку.
– Хто з працівників компанії-користувача послугою може мати мобільний доступ до рахунків, чи відрізняються доступи, наприклад, головбуха та фінансового директора? Відповідно, скільки «точок входу» може мати одна компанія?
- Всі ці питання вирішує сам керівник. Будь-яких обмежень з нашого боку немає.
Система Інтернет-Банкінг дозволяє клієнтам контролювати свої платежі, використовуючи механізм угруповання підписів. Як правило, досить використовувати дві групи підписів. Хоча при необхідності можна ввести потрійний і складніший контроль. Для цього необхідно внести в систему необхідну кількість груп підписів. Таким чином, клієнт може гнучко налаштувати схему проходження платіжних документів. Крім цього, ми почали надавати клієнтам новий функціонал з можливістю підтверджувати одноразовим паролем платіжні документи, сума яких перевищує раніше встановлену.
– Наскільки Мобільний Банкінг сьогодні популярний серед корпоративних клієнтів?
- Мобільний Банкінг зараз завойовує український ринок. Але відбувається це дуже швидко за рахунок простоти використання, доступності і зростаючої популярності смартфонів і планшетів. Іншими словами, популярність Мобільного Банкінгу – тільки питання часу. І причому самого найближчого.
– Що потрібно для підключення до такої послуги ? У яких випадках банк може відмовити?
- Для підключення до послуги необхідно бути клієнтом нашого Банку. Абсолютно ніяких обмежень не існує. Єдиною умовою використання послуги є наявність смартфона або планшета.
– Які перспективи розвитку послуги «Мобільний банкінг»?
- Враховуючи великий інтерес до подібних сервісів з боку клієнтів банку, можна з упевненістю сказати, що популярність Мобільного Банкінгу надалі буде зростати. Функціонал і якість послуги буде постійно нарощуватися. Найближчим часом ми плануємо запропонувати дану послугу і для приватних клієнтів.
За матеріалами:
МТБ Банк (Марфін Банк)
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас