Прощавай, ICQ: аудиторія месенджера зменшилася на 40% всього за 1 рік — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Прощавай, ICQ: аудиторія месенджера зменшилася на 40% всього за 1 рік

Технології&Авто
979
Колись надпопулярний онлайн-мессенджер ICQ продовжує втрачати аудиторію. Станом на червень, “аською” користувалися 12,3 мільйона осіб у світі. Так, за останній рік “інтернет-пейджер” позбувся 40% користувачів: ще в червні 2012 року через нього активно переписувалися 20,5 мільйона користувачів.
Пік популярності ICQ припав на початок-середину минулого десятиліття. Відтік аудиторії IM-сервісу пов’язаний з тим, що все більше людей віддає перевагу іншим способам спілкування – наприклад, через соціальні мережі “ВКонтакте”, Google+, Facebook, або інші чати, в тому числі і мобільні – WhatsApp, iMessage на гаджетах Apple, ChatON, Viber, Skype і пр.
У вересні минулого року компанія Mail.Ru Group, власник “аськи”, відзвітувала про падіння місячної аудиторії сервісу на третину. Якщо в червні 2011 року ним користувалися 30,8 мільйонів чоловік (а в 2010-му – 42 мільйони), то через рік – тільки 20,5 мільйона.
ICQ була створена в 1996 році ізраїльською компанією Mirabilis. Два роки по тому стартап викупив американський інтернет-концерн AOL за 407 мільйонів доларів. У квітні 2010 року “аську” придбав фонд Digital Sky Technologies, пізніше перейменований в Mail.Ru Group. Крім ICQ, йому належить месенджер “Агент”, який теж втрачає користувачів. З червня 2010 року місячна аудиторія цього сервісу скоротилася на 5,5% – до 20,7 мільйона осіб.
За матеріалами:
Вести.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас